Kontakt
- Strona główna
- Kontakt
Szybki kontakt z nami

Jesteś naszym klientem? Zaloguj się na komputerze lub w aplikacji mobilnej – wygodnie i bezpiecznie.
Zadzwoń
Skontaktuj się z nami, dzwoniąc na infolinię. Możesz także połączyć się ze swojej aplikacji mobilnej.
Napisz
Skontaktuj się z nami mailowo, przez formularz online lub przez aplikację mobilną.
Umów spotkanie
Chcesz porozmawiać z ekspertem?
Umów się na spotkanie z naszym doradcą w placówce.
Odwiedź placówkę - skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź najbliższą placówkę, bankomat lub wpłatomat.
Wybrane tematy rozmów
+48 664 91 97 97
od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00-20:00,
w soboty w godzinach 8:00-16:00
+48 500 93 31 50
od poniedziałku do piątku
w godzinach 9:00-17:00
+48 608 01 97 00
od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00-20:00
Zastrzeganie kart i wsparcie
Zastrzeganie kart i wsparcie
+48 32 604 31 61
Możesz także skorzystać z bankowości internetowej (zakładka Karty) lub aplikacji mobilnej (sekcja Moje produkty)
Tutaj sprawdzisz, jak w prosty sposób możesz odzyskać login i hasło:
Aby złożyć reklamację, wypełnij formularz online.
Dane rejestrowe
VeloBank S.A.
Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C
00-843 Warszawa
Wpis do rejestru Sądu Rejonowego
dla m.st. Warszawy
KRS: 0000991173
NIP: 7011105189
REGON: 523075467
Wysokość kapitału zakładowego:
711.734.000,00 zł (w pełni opłacony)
SWIFT: GBGCPLPK
e-Doręczenia: AE:PL-17448-25698-DWDCI-24
Inne tematy
Inne tematy

Zapoznaj się z naszą ofertą. Oferujemy nieruchomości zlokalizowane w całej Polsce.

Wspólnie możemy znaleźć rozwiązanie i ustalić warunki spłaty, dostosowane do Twojej aktualnej sytuacji finansowej.
Pytania i odpowiedzi
Bankowość Telefoniczna jest jednym z kanałów obsługi Bankowości Elektronicznej. Jest to bezpłatna usługa, dzięki której możesz wydawać liczne dyspozycje przez Infolinię VeloBanku bez wychodzenia z domu.
Każdorazowy kontakt z Infolinią wymaga od Ciebie zalogowania się do Bankowości Telefonicznej, abyśmy mieli pełen wgląd w posiadane przez Ciebie produkty, a także mogli udzielić Ci odpowiedzi na stawiane pytania oraz poprawnie wykonać wydawane przez Ciebie dyspozycje. Część dyspozycji jest dostępna całodobowo w automatycznym serwisie telefonicznym, a niektóre wymagają kontaktu z konsultantem.
Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje o Twoich produktach ważne jest, abyś po połączeniu z Infolinią pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 wybrał opcję Klienta Indywidualnego, która w kolejnym kroku umożliwi Ci zalogowanie się do Bankowości Telefonicznej.
Przy pomocy interaktywnego schematu wybierz usługę w sprawie której dzwonisz. Otrzymasz mapę, dzięki której łatwo zobaczysz jak połączyć się w konkretnej sprawie.
Jesteś naszym klientem?
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej
2. Przejdź do sekcji kontakt
3. Wybierz VeloPhone
![velophone.png [625.00 B]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/5/23/6de2ca7247e17d991d3342416a94e2d7/png/velobank/text-editor/velophone.png)
Nie korzystasz jeszcze z usług VeloBanku?
Zadzwoń do nas
+48 664 919 797
lub + 48 32 604 30 01
Sprawdź, w jakich godzinach skontaktujesz się z nami najszybciej.
Jesteś naszym klientem?
Wyślij wiadomość przez aplikację mobilną lub bankowość internetową.
Nie korzystasz jeszcze z usług VeloBanku?
Wyślij maila na adres
kontakt@velobank.pl
lub kliknij w poniższy przycisk, aby wypełnić formularz
Jesteś naszym klientem?
Umów się z naszym doradcą w placówce. Możesz to zrobić w aplikacji mobilnej lub w bankowości internetowej.
Nie korzystasz jeszcze z usług VeloBanku?
Wypełnij formularz, aby umówić się na wizytę w placówce.
Masz aplikację?
Zaloguj się, a następnie przejdź do sekcji Kontakt:
- Wybierz VeloPhone
- lub napisz do nas wiadomość
Nie masz jeszcze aplikacji?
Zeskanuj kod QR, aby zainstalować.
Wolisz bankować na dużym ekranie?
Zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze i wybierz zakładkę Kontakt.