W placówce masz możliwość zmiany wszystkich swoich danych.
W bankowości internetowej możesz zaktualizować: 
- drugie imię, 
- nazwisko 
- adres zamieszkania, do korespondencji, skrytki pocztowej, do e-doręczeń, 
- seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego,  
- adres e-mail, 
- oświadczenie CRS/FATCA, 
- zgody marketingowe,  
- źródło wartości majątkowych. 
W bankowości mobilnej możesz zaktualizować: 
- drugie imię, 
- nazwisko 
- adres zamieszkania, do korespondencji, skrytki pocztowej, do e-doręczeń, 
- seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego,  
- adres e-mail, 
- oświadczenie CRS/FATCA, 
- zgody marketingowe,  
- źródło wartości majątkowych. 
Za pośrednictwem infolinii możesz zaktualizować: 
- imię (w przypadku błędu literowego),  
- drugie imię (w przypadku braku lub błędu literowego), 
- nazwisko, 
- nazwisko rodowe matki (w przypadku braku, błędu literowego lub gdy jako nazwisko rodowe matki wskazane jest nazwisko rodowe klienta), 
- imię matki (w przypadku braku lub błędu literowego), 
- imię ojca (w przypadku braku lub błędu literowego), 
- płeć (w przypadku niezgodności z numerem PESEL lub brakiem informacji) 
- data urodzenia (w przypadku braku lub niezgodności z numerem PESEL, tylko na datę zgodną z PESEL-em), 
- kraj/miejsce urodzenia (w przypadku braku lub błędu literowego), 
- adres zamieszkania, do korespondencji, do e-doręczeń, 
- seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego, 
- oświadczenie CRS/FATCA,  
- preferowany język,  
- źródło pochodzenia wartości majątkowych,  
- numer telefonu,  
- adres e-mail, 
- zgody marketingowe.