Odpowiedzialny rozwój
- Strona główna
- Odpowiedzialny rozwój
W VeloBanku chcemy być blisko wartości naszych klientów
Jesteśmy bankiem, który stara się bardziej, dlatego angażujemy się w projekty i inicjatywy społeczne, będące blisko wartości wyznawanych przez naszych interesariuszy. Najważniejsze z nich to: bezpieczeństwo, zaufanie, transparentność, dbanie o ludzi i ekologię.
Istotne jest dla nas wdrożenie standardów zarządzania zrównoważonym rozwojem oraz wypełnienie strategicznych zobowiązań z obszaru ESG.
Stawiamy na pozytywne postawy, które tworzą dodatkowe wartości: satysfakcję klientów i pracowników, troskę o środowisko i otaczający nas świat, a także atrakcyjne warunki dla inwestorów.
Takie podejście stanowi kluczowy element naszej tożsamości.
VeloTalent
VeloTalent
W VeloBanku przykładamy dużą wagę do społecznej odpowiedzialności biznesu i aktywnie angażujemy się w działania, które zmieniają świat wokół nas na lepsze.
VeloTalent to właśnie jedna z takich inicjatyw. Program kierujemy do wyróżniających się postaci z różnych dziedzin kultury, nauki lub sportu, które swoją pasją, zaangażowaniem i determinacją inspirują innych i pokazują wyjątkowy potencjał tkwiący w młodym pokoleniu. Nasz pilotażowy program VeloTalent polega na wspieraniu jego beneficjentów nie tylko w realizacji budujących ich karierę projektów, lecz także na wyposażeniu podopiecznych w wiedzę z zakresu zarządzania finansami oraz w kompetencje niezbędne do kreowania marki osobistej w mediach społecznościowych czy zarządzania popularnością.
VeloDrzewo
VeloDrzewo
Projekt VeloDrzewo jest przykładem wspierania przez nas wartości bliskich naszym klientom. Wśród nich ważne miejsce zajmuje troska o środowisko.
Inicjatywa Sadzimy razem #VeloLas wychodzi poza konwencjonalne ramy bankowości, obejmując aktywności związane z ochroną planety oraz wspieraniem naszych klientów w podejmowaniu pozytywnych działań na rzecz środowiska.
W ramach projektu za każde założenie konta osobistego VeloKonto przy pomocy aplikacji mObywatel, zasadzimy drzewko w imieniu naszych klientów.
Jedno z nich może wyrosnąć dzięki Tobie. Jako potwierdzenie dołączenia do zielonego projektu VeloBanku, otrzymasz mejlem imienny certyfikat posadzenia drzewa!
Zasadź z nami #VeloLas!
VeloBank Via Dolny Śląsk
VeloBank Via Dolny Śląsk
W VeloBanku wierzymy, że sport to nie tylko rywalizacja, ale przede wszystkim droga do zdrowego życia. Dlatego jest on jednym z filarów naszego zaangażowania społecznego. Widzimy sport jako obszar, w którym skupiają się kluczowe wartości, stanowiące o indywidualnym i społecznym rozwoju. To nie tylko wysiłek fizyczny, ale też przestrzeń, w której kształtują się cechy, takie jak wytrwałość, odporność psychiczna, dążenie do współzawodnictwa oraz budowanie wspólnoty opartej na zasadzie fair play, współdziałaniu i wspólnym przeżywaniu emocji.
Chcemy podzielić się ważnymi dla nas wartościami, dlatego przyłączyliśmy się do inicjatywy, która pozwoli nam z sukcesem wcielać je w życie, zostając sponsorem tytularnym tegorocznej edycji zawodów VIA Dolny Śląsk. To największy krajowym cykl kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters. Wyścig ten organizowany jest od wielu lat przez Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszenie kultury fizycznej i sportu.
Cykl dziesięciu wyścigów kolarskich, które odbywają się na terenie województwa dolnośląskiego, to wyjątkowa okazja, by integrować się w atmosferze sportowej pasji i zaangażowania. Rozpoczęty w kwietniu program trwać będzie do października, a wszystkie wydarzenia są połączone klasyfikacją generalną. W finale na podium stanęło ponad 250 uczestników, którzy w swoich kategoriach wiekowych osiągnęli czołowe miejsca w kolejnych wyścigach.
– Biorąc pod uwagę, że velo to kluczowy składnik naszej nazwy, który kojarzy się z dynamiką i prędkością, objęcie patronatem największej tego typu imprezy w Polsce było dla nas oczywiste. Zwłaszcza, że nie chodzi wyłącznie o nazwę, ale też ideę. Nasza strategia zakłada bycie blisko wartości naszych klientów, a jednymi z nich są dbanie o zdrowie oraz aktywność fizyczną. Ważne jest dla nas również wspieranie idei fair play, która czerpie swoją siłę z pięknych gestów – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.