Instrukcja zresetowania hasła do bankowości internetowej
- Strona główna
- Bankowość Elektroniczna
- Instrukcja zresetowania hasła do bankowości internetowej
Jeśli jesteś klientem indywidualnym i zapomnisz swojego hasła do bankowości internetowej, wybierz ‘Nie pamiętam hasła’.
Możesz je zresetować za pomocą pytań weryfikacyjnych lub aplikacji mObywatel.
Opcja 1. Pytania weryfikacyjne
Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres e-mail podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.
Opcja 2. Odzyskanie hasła z aplikacją mObywatel:
- zaloguj się do aplikacji mObywatel,
- wybierz z dolnego menu ikonę Kod QR,
- kliknij w „Zeskanuj kod QR”,
- zeskanuj wyświetlany kod QR lub go przepisz,
- potwierdź przekazanie nam swoich danych w aplikacji,
- potwierdź swoją dyspozycję kodem SMS.
Hasło możesz wygenerować również
- w placówce banku,
- lub na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01