Instrukcja zresetowania hasła do Bankowości Internetowej

Jeśli jesteś klientem indywidualnym i zapomnisz swojego hasła do bankowości internetowej, możesz je nadać w kilku prostych krokach:


  1. Na stronie logowania do bankowości internetowej po wpisaniu loginu kliknij w przycisk NIE PAMIĘTAM HASŁA.
     1.png [208.40 KB]


  2. Odpowiedz na pięć losowo wybranych pytań. Dwa z nich będą dotyczyły Twoich danych, trzy będą dotyczyły produktów, które posiadasz w naszym Banku. Musisz udzielić poprawnej odpowiedzi na wszystkie pytania.


  3. Po udzieleniu poprawnych odpowiedzi na wszystkie pytania na Twój numer telefonu zostanie wysłany kod SMS. Wpisz go na ekranie potwierdzenia i kliknij przycisk RESETUJ HASŁO
    3.png [57.38 KB]

  4. Po wpisaniu poprawnego kodu autoryzacyjnego otrzymasz na swój adres e-mai podany w bankowości link resetujący hasło. Link będzie ważny tylko przez godzinę.
    4.png [24.13 KB]


  5. Po kliknięciu w link resetujący na numer telefonu podany w Twojej bankowości otrzymasz nowe hasło startowe. Zaloguj się nowym hasłem startowym, a następnie pamiętając o zasadach bezpieczeństwa, zmień hasło na własne.
    5.png [209.51 KB]


  6. Jeśli nie przejdziesz poprawnie procesu weryfikacji, proces samodzielnego zresetowania hasła zablokujemy na 24 godziny. Jeśli trzy razy błędnie podasz kod SMS, to zablokujemy możliwość samodzielnego zresetowania hasła. Dostęp do bankowości odzyskasz podczas wizyty w placówce naszego banku lub kontaktując się z infolinią pod numerem 32 604 30 17. Pamiętaj tylko o przygotowaniu numeru telefonu, który był podany w banku do kontaktu. Tylko na ten numer możemy wysłać nowe, tymczasowe hasło.
    6.png [222.94 KB]


Swoje hasło do Bankowości Internetowej możesz odzyskać 5 razy w ciągu 12 miesięcy od pierwszej próby zrestartowania hasła.