Instrukcja zresetowania hasła do bankowości internetowej
- Strona główna
- Bankowość Elektroniczna
- Instrukcja zresetowania hasła do bankowości internetowej
Jeśli jesteś klientem indywidualnym i zapomnisz swojego hasła do bankowości internetowej, wybierz ‘Nie pamiętam hasła’.
Możesz je zresetować za pomocą pytań weryfikacyjnych lub aplikacji mObywatel.
![nadanie hasła (2).png [133.37 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/4/10/f22491e8cbeffef2feda85fdb7a3d8d5/png/velobank/text-editor/nadanie%20hasła%20(2).png)
Opcja 1. Pytania weryfikacyjne
Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres e-mail podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.
Opcja 2. Odzyskanie hasła z aplikacją mObywatel:
- zaloguj się do aplikacji mObywatel,
- wybierz z dolnego menu ikonę Kod QR,
- kliknij w „Zeskanuj kod QR”,
- zeskanuj wyświetlany kod QR lub go przepisz,
- potwierdź przekazanie nam swoich danych w aplikacji,
- potwierdź swoją dyspozycję kodem SMS.
Hasło możesz wygenerować również
- w placówce banku,
- lub na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01