Instrukcja zresetowania hasła do bankowości internetowej

Jeśli jesteś klientem indywidualnym i zapomnisz swojego hasła do bankowości internetowej, wybierz Nie pamiętam hasła’.

Możesz je zresetować za pomocą pytań weryfikacyjnych lub aplikacji mObywatel.

 

nadanie hasła (2).png [133.37 KB]

 

Opcja 1. Pytania weryfikacyjne

Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres e-mail podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.

Opcja 2. Odzyskanie hasła z aplikacją mObywatel:

  • zaloguj się do aplikacji mObywatel,
  • wybierz z dolnego menu ikonę Kod QR,
  • kliknij w „Zeskanuj kod QR”,
  • zeskanuj wyświetlany kod QR lub go przepisz,
  • potwierdź przekazanie nam swoich danych w aplikacji,
  • potwierdź swoją dyspozycję kodem SMS.

Hasło możesz wygenerować również

  • w placówce banku,
  • lub na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01