Otwórz VeloKonto przez Internet

Otwórz VeloKonto tak jak chcesz!

Jesteś Klientem VeloBank? Skorzystaj z bankowości internetowej i otwórz konto jeszcze szybciej

Jesteś Klientem VeloBank?
Skorzystaj z bankowości internetowej i otwórz konto jeszcze szybciej

Zaloguj się
lub wybierz jedną z dostępnych metod
Ikona

Selfie
(zdjęcie twarzy)

Przygotuj:
Smartfon
Ikona
Dowód osobisty
Ikona
1.
Wybierz sposób wnioskowania

Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:

velo-app

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "Selfie".
2.
Przejdź proces selfie

Znajdź wygodne, prywatne miejsce z dostępem do Internetu.
Poprosimy Cię o:

  • zdjęcia dowodu osobistego (upewnij się, że nie jest uszkodzony)
  • nagrania twarzy przy dobrym oświetleniu
  • uzupełnienie kilku niezbędnych danych we wniosku
3.
Podpisz umowę i korzystaj
  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Po zawarciu umowy i po pozytywnej weryfikacji Twojej tożsamości Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem selfie w VeloBank S.A.

1.
Wybierz sposób wnioskowania

Pobierz aplikację i otwórz konto

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "Selfie".

 

2.
Przejdź proces selfie

Znajdź wygodne, prywatne miejsce z dostępem do Internetu.
Poprosimy Cię jedynie o:

  • zdjęcia dowodu osobistego (upewnij się, że nie jest uszkodzony)
  • nagrania twarzy przy dobrym oświetleniu
  • uzupełnienie kilku niezbędnych danych we wniosku

 

3.
Podpisz umowę i korzystaj

Załóż konto bezpiecznie i bez wychodzenia z domu! Poprosimy Cię jedynie o:

  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Po zawarciu umowy i po pozytywnej weryfikacji Twojej tożsamości Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem selfie w VeloBank S.A.

 

Ikona

mObywatel
lub e-Dowód

Przygotuj:
Smartfon
Ikona
Aplikację mObywatel lub e-Dowód
Ikona
1.
Wybierz sposób wnioskowania


Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:

velo-app

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "mObywatel / e-Dowód".

lub otwórz konto w przeglądarce

2.
Potwierdź tożsamość i wypełnij dane
  • Potwierdź tożsamość przy użyciu aplikacji mObywatel lub e-Dowodu.
  • Przekaż dane w ramach aplikacji mObywatel lub uzupełnij je samodzielnie.
3.
Podpisz umowę i korzystaj

  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub e-Dowodu w VeloBank S.A.

1.
Wybierz sposób wnioskowania

Pobierz aplikację i otwórz konto

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • W metodzie weryfikacji wybierz "mObywatel / e-Dowód".


lub otwórz konto bez aplikacji

 

2.
Potwierdź tożsamość i wypełnij dane
  • Potwierdź tożsamość przy użyciu aplikacji mObywatel lub e-Dowodu.
  • Przekaż dane w ramach aplikacji mObywatel lub uzupełnij je samodzielnie.

 

3.
Podpisz umowę i korzystaj
  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.


Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub e-Dowodu w VeloBank S.A.

 

Ikona

Logowanie
do innego banku

Przygotuj:
Smartfon lub komputer
Ikona
Dowód osobisty
Ikona
Konto w innym banku
Ikona
1.
Wybierz sposób wnioskowania

Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:

velo-app

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "Logowanie do innego banku".

lub otwórz konto w przeglądarce

2.
Zaloguj się do swojego banku


Wypełnij dane na wniosku i wybierz bank. Przekierujemy Cię na jego stronę logowania.

  • Zaloguj się i udostępnij nam informacje o Twoim rachunku, aby potwierdzić swoje dane.
Zobacz obsługiwane banki
  • Alior Bank
  • BNP Paribas
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • Millennium
  • PKO BP
  • Pekao S.A.
  • Santander
  • Wybierz ten rachunek, na który wpływa Twoje wynagrodzenie (z umowy o pracę, emerytury, zasiłku przedemerytalnego lub 800+).
3.
Podpisz umowę i korzystaj
  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów elektronicznych z wykorzystaniem usługi dostępu do informacji o rachunkach (AIS – Account Information Service) w VeloBank S.A.

1.
Wybierz sposób wnioskowania

Pobierz aplikację i otwórz konto

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • W metodzie weryfikacji wybierz "mObywatel / e-Dowód".


lub otwórz konto bez aplikacji

 

2.
Zaloguj się do swojego banku


Wypełnij dane na wniosku i wybierz bank. Przekierujemy Cię na jego stronę logowania.

  • Zaloguj się i udostępnij nam informacje o Twoim rachunku, aby potwierdzić swoje dane.
Zobacz obsługiwane banki
  • Alior Bank
  • BNP Paribas
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • Millennium
  • PKO BP
  • Pekao S.A.
  • Santander
  • Wybierz ten rachunek, na który wpływa Twoje wynagrodzenie (z umowy o pracę, emerytury, zasiłku przedemerytalnego lub 800+).

 

3.
Podpisz umowę i korzystaj
  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.


Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów elektronicznych z wykorzystaniem usługi dostępu do informacji o rachunkach (AIS – Account Information Service) w VeloBank S.A.

 

Ikona

Kurier

Przygotuj:
Smartfon lub komputer
Ikona
Dowód osobisty
Ikona
1.
Wypełnij wniosek
  • To zajmie tylko kilka minut.
  • Podaj swoje dane.
  • Potwierdzenie wypełnienia wniosku otrzymasz na podany adres mailowy.
  • W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych uzupełnionych we wniosku.

 

Przejdź do wniosku

2.
Podpisz umowę
  • O wysłaniu umowy kurierem poinformujemy Cię mailem i SMS-em.
  • W ustalonym terminie kurier dostarczy do podpisu umowę. W jego obecności podpisz umowę w wybrany przez siebie sposób - na tablecie biometrycznym albo na piśmie. Dostarczy Ci on także kartę do rachunku.
3.
Zaloguj się i korzystaj
  • O aktywacji rachunku poinformujemy Cię mailem i SMS-em.

Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.

 

 

1.
Wypełnij wniosek
  • To zajmie tylko kilka minut.
  • Podaj swoje dane.
  • Potwierdzenie wypełnienia wniosku otrzymasz na podany adres mailowy.
  • W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych uzupełnionych we wniosku.

 

Przejdź do wniosku

 

2.
Podpisz umowę
  • O wysłaniu umowy kurierem poinformujemy Cię mailem i SMS-em.
  • W ustalonym terminie kurier dostarczy do podpisu umowę. W jego obecności podpisz umowę w wybrany przez siebie sposób - na tablecie biometrycznym albo na piśmie. Dostarczy Ci on także kartę do rachunku.

 

3.
Zaloguj się i korzystaj
  • O aktywacji rachunku poinformujemy Cię mailem i SMS-em.

Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.