VeloBank docenia drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowej
VeloBank wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje swoją ofertę VeloKonta z cashbackiem, dzięki któremu każdy może zrobić prezent sobie i innym. W spotach odwołano się do koncepcji „Świata bardziej Velo”, w którym liczą się pozytywne wartości, a drobne, ale znaczące gesty serdeczności potrafią zmienić świat na lepsze.
VeloBank w swojej nowej kampanii reklamowej promuje najnowsze VeloKonto z atrakcyjnym cashbackiem do 600 zł. To produktowa odsłona kampanii, która wcześniej miała wymiar wizerunkowy. W nowych spotach, które będzie można oglądać w okresie przedświątecznym i świątecznym, przedstawione są proste historie pokazujące, jak wiele można zmienić zauważając potrzeby drugiego człowieka. W ten sposób VeloBank podkreśla, że jest blisko tego, co ważne dla ludzi, bo troska o innych, a czasem zwykły uśmiech to jedne z najlepszych prezentów, jakie można dać każdemu, nawet obcej osobie.
– Nasze spoty pokazują, jak widzimy „Świat bardziej Velo”, w którym pozytywne wartości przekładają się na dobre wybory. Święta to idealny czas, aby przypomnieć, że każdy z nas może zrobić coś dobrego dla siebie i dla innych. VeloKonto daje właśnie taką możliwość. Jest darmowe i łatwo dostępne, a dzięki trwającej obecnie promocji można otrzymać nawet do 600 zł zwrotu za zakupy. Dodatkowe środki to więcej prezentów dla siebie, albo dla bliskich, i to nie tylko od święta – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje telewizję oraz szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic i Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada PGD Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja ZOOM bsc.