VeloBank z dwiema nominacjami SABRE Awards EMEA 2025

06.03.2025

VeloBank ponownie znalazł się w gronie finalistów największego na świecie konkursu branży public relations i komunikacji. Międzynarodowe jury SABRE Awards EMEA 2025 zakwalifikowało do dalszej rywalizacji dwie kampanie, które skutecznie przykuły uwagę mediów do fintechowego banku.

Po ubiegłorocznym sukcesie i nagrodzie IN2 SABRE Awards, jury tegorocznej edycji SABRE zakwalifikowało kampanię VeloBanku do finałowej rywalizacji w kategorii „Capital Markets Communications”. „How the more velo like world attracted international investors” to działanie kierowane do redakcji gospodarczych i branży finansowej, relacjonujące wielomiesięczny proces transformacji banku w ramach unikatowego w skali Europy procesu resolution. Kampania komunikacyjna skutecznie wsparła pozyskanie inwestora, co znalazło uznanie w oczach mediów. Pozytywny sentyment publikacji dotyczących marki wzrósł z 21 proc. na koniec 2022 roku do ponad 60 proc. na koniec 2024 roku.

Z kolei akcja „VeloBank Improves Valentine's Day”, nominowana w kategorii „The SABRE Award for Superior Achievement in Research and Planning”, wspierała w lutym zeszłego roku sprzedaż Lokaty Walentynkowej i Ubezpieczenia Start w Życie. Oparta o unikatowy insight, poparta badaniem opinii publicznej kampania, skupiała się na promowaniu włączającego podejścia do dnia zakochanych. Prowadzona w wielu kanałach, dotarła do niemal 7,5 mln odbiorców i miała swoją kolejna odsłonę także w tym roku.

- Jesteśmy bankiem, który ma dużo do powiedzenia swojemu otoczeniu; rynkowi finansowemu, regulatorom, mediom, a przede wszystkim klientom z którymi prowadzimy nieustanny dialog. Dwie kampanie VeloBanku, zakwalifikowane do finału SABRE Awards w tym roku, to przykład uniwersalnego języka komunikacji opartego o przemyślaną strategię, angażujący insight oraz story, które zyskało uwagę odbiorców. Cieszę się, że po raz kolejny międzynarodowe środowisko profesjonalistów branży PR doceniło to, jak skutecznie potrafimy prezentować historię fintechowego banku, który stara się bardziej – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBank.

O konkursie

Nagrody SABRE to prestiżowe wyróżnienie przyznawane od ponad 40 lat za wyjątkowe sukcesy w budowaniu marki, kształtowaniu wizerunku oraz realizacji kampanii PR. Kapituła konkursu szczególnie docenia innowacyjne podejście, strategiczne myślenie oraz realny wpływ działań na cele biznesowe.

Współnominowanym do finału tegorocznej edycji SABRE Awards jest agencja ZOOM bsc wspierająca VeloBank w zakresie public relations.

Lista tegorocznych finalistów SABRE Awards EMEA znajduje się na stronie: https://www.provokemedia.com/events-awards/sabre-awards/sabre-awards-EMEA/2025-sabre-awards-emea-finalists

Grafika_VeloBank_SABRE Awards EMEA 2025.png [875.20 KB]