Brand Ambasador 2.0: nowe marketingowe zasady gry od VeloBanku
Nowy wymiar ambasadorstwa marki na polskim rynku – VeloBank wprowadza koncept Brand Ambasador 2.0, współpracując z Magdaleną Różczką. Popularna aktorka nie tylko testuje produkty i dzieli się swoimi doświadczeniami, ale także aktywnie wpływa na rozwój marki oraz wdrażanie nowych funkcji. A pracownicy banku wspierają prowadzoną przez Magdalenę Różczkę Fundację Ukochani.
Tradycyjna rola ambasadora marki, sprowadzająca się głównie do bycia twarzą reklamy, odchodzi w zapomnienie. VeloBank, choć jest stosunkowo nową marką na polskim rynku, zdążył już zdobyć zaufanie ponad połowy ubankowionych Polaków. Teraz jako pierwszy w Polsce wprowadza koncept Brand Ambasadora 2.0. W tę rolę wciela się jedna z najbardziej cenionych gwiazd polskiego kina – Magdalena Różczka.
– Jako bank przeszliśmy długą drogę w krótkim czasie. Jesteśmy jedną z dziesięciu największych instytucji finansowych w Polsce, a planujemy dynamicznie rosnąć i przesuwać się w górę tej listy. Mamy kompleksową ofertę, opartą o nowoczesne technologie, która zapewnia naszym klientom bezpieczne i wygodne bankowanie, czyli po prostu velowanie. Wprowadzając format Brand Ambasadora 2.0, stawiamy na autentyczność, nową jakość i budowanie jeszcze większego zaufania do naszej marki – wyjaśnia Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca VeloBanku, odpowiedzialna za komunikację i marketing.
Różczka wybrała VeloBank
Wybór Magdaleny Różczki nie jest przypadkowy. Aktorka to gwiazda polskiego kina, uwielbiana przez miliony Polaków. Zyskała sławę, występując w takich produkcjach jak Matki Pingwinów, Lejdis, Czas Honoru czy Rojst. Poza inspirującymi rolami na ekranie, aktorka spełnia się także jako matka i założycielka Fundacji Ukochani, która wspiera rodziny zastępcze.
VeloBank i Magdalenę Różczkę łączą podobne wartości – troska o innych, wygoda i bezpieczeństwo. Ambasadorstwo 2.0 to obustronne zaangażowanie – aktorka aktywnie uczestniczy w budowaniu wizerunku marki, a VeloBank wspiera jej inicjatywy. Już teraz pracownicy banku zorganizowali akcję charytatywną „Zostań VeloMikołajem”, przygotowując świąteczne prezenty dla kilkudziesięciu podopiecznych fundacji.
Aktorka spotkała się również z pracownikami banku w ramach cyklicznego wydarzenia VeloTalk, podczas którego rozmawiała o swojej pracy jako aktorki, działaniach wspierających rodziny zastępcze w Polsce, a także pomysłach dotyczących jej nowej roli ambasadorki. – Ogromnie się cieszę i jestem wzruszona, że o tej wyjątkowej i holistycznej współpracy opowiedzieliśmy na początku pracownikom VeloBanku. Bo tak jak Magda są najlepszymi ambasadorami naszej marki i idących za nią wartości – podkreśla Katarzyna Meissner.
Po raz pierwszy Magdalena Różczka weszła do świata bardziej velo dwa lata temu, użyczając swego charakterystycznego głosu bankowi. To ona witała klientów na infolinii, czytała teksty w spotach, a latem wystąpiła we wspieranej przez AI reklamie VeloFotki. Klienci VeloBanku doceniają Magdalenę Różczkę i jej zaangażowanie w promocję banku. Aż 87% klientów banku ocenia, że Magdalena Różczka doskonale pasuje do marki, a reklamy z jej udziałem są wiarygodne, wyróżniające się i interesujące.
Różczka jako Brand Ambasador 2.0
Współpraca Magdaleny Różczki z VeloBankiem będzie się zacieśniać. Miesiąc temu wystartowała nowa kampania z jej udziałem, a już teraz aktorka angażuje się w życie banku – zarówno jako ambasadorka, klientka, jak i doradczyni. Magdalena Różczka będzie częścią procesu tworzenia VeloExperience – testując rozwiązania oferowane przez VeloBank, zgłaszając sugestie usprawnień i doradzając, jak najlepiej wykorzystać funkcje bankowe podczas velowania, czyli bankowania z VeloBankiem. Ponadto będzie brała aktywny udział w opracowywaniu nowych usług i produktów bankowych.
– To będzie moja nowa rola. Jako Brand Ambasador 2.0 będę testować rozwiązania oferowane przez bank, doradzać w ich rozwijaniu. Do tej pory jako klientka banków, dzwoniłam, gdy czegoś potrzebowałam, czasem wpadałam do placówki. Odkąd veluję z VeloBankiem, dużo się zmieniło. Zaskoczyło mnie to, ile rzeczy można samemu załatwić, ile ta jedna aplikacja kryje przydatnych funkcji. Słyszałam, że klient aktywny realizuje jedną transakcję miesięcznie, tymczasem ja mam kontakt z aplikacją nawet kilka razy w ciągu dnia. I jest to super łatwe i przyjemne – mówi Magdalena Różczka.
Aktorka podkreśla, że lubi korzystać z aplikacji VeloBanku. Docenia jej prostotę i intuicyjność. Magdalena Różczka wybrała VeloBank, ponieważ gwarantuje bezpieczeństwo jej środków, oferuje nie tylko sprawdzone rozwiązania bankowe, ale także proponuje swoim klientom dodatkowe benefity za różnorodne aktywności.
– Jestem aktorką, mamą i przedsiębiorczynią, dodatkowo angażuję się w rozwój Fundacji Ukochani. Ogrom obowiązków sprawia, że stawiam na VeloBank. Bo przecież chodzi o to, żeby bank był dostępny na wyciągnięcie ręki, a wszystkie operacje finansowe można było wykonywać szybko i wygodnie, z każdego miejsca i o każdej porze. To szczególnie ważne w życiu aktorki. Często spędzam całe dni na planie filmowym, w studiu dźwiękowym lub na aktywnościach związanych z fundacją. Jestem otwarta na dzielenie się swoimi doświadczeniami w zakresie obsługi i wdrażania nowych funkcji. Niebawem założę konto dla firm i podzielę się swoimi odczuciami również pod kątem wygód bankowych dla przedsiębiorców – wyjaśnia ambasadorka Magdalena Różczka.