Nowości w Bankowości Internetowej
Od 13 Maja 2017 roku wprowadziliśmy w Bankowości Internetowej kilka zmian i nowości, dzięki którym korzystanie z Bankowości Internetowej będzie jeszcze wygodniejsze. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.
- Samodzielne odblokowanie dostępu do Bankowości Internetowej, przypomnienie loginu oraz reset hasła do Bankowości Internetowej.
W przypadku zablokowanego kanału Bankowości Internetowej Klienci mogą samodzielnie odblokować dostęp wybierając opcję „Odblokuj”, a następnie przechodząc przez wszystkie wymagane kroki.
Szczegółowa instrukcja autoodblokowania dostępu do Bankowości Internetowej znajduje się tu
- Przypomnienie loginu do Bankowości Internetowej
Klienci mogą samodzielnie przypomnieć login do Bankowości Internetowej wybierając opcję „Nie pamiętam loginu” na ekranie logowania, a następnie przechodząc przez wszystkie wymagane kroki.
Instrukcja przypomnienia loginu do Bankowości Internetowej znajduje się tu
- Reset hasła do Bankowości Internetowej
Klienci mogą samodzielnie zresetować hasło do Bankowości Internetowej wybierając opcję „Nie pamiętam hasła”, a następnie przechodząc przez wszystkie wymagane kroki.
Instrukcja jak zresetować hasło do Bankowości Internetowej znajduje się tu
- Zmiana wyglądu modułu wiadomości. Dodanie możliwości złożenia reklamacji i dodania załączników do wiadomości wysyłanych do Banku
Została zmieniona kolorystyka i czytelność modułu Wiadomości.
Do każdej wiadomości dodana została funkcja odpowiedzi, dzięki czemu Klienci będą mogli skontaktować się z Bankiem w odniesieniu do konkretnej wiadomości otrzymanej przez Bankowość Internetową.
Udostępniliśmy możliwość dodawania do wiadomości załączników.
- Zmiana treści SMS z autoryzacją przelewu
Dla łatwiejszej weryfikacji autoryzowanych operacji zmieniliśmy format wyświetlania numeru rachunku w SMS-ie autoryzacyjnym. Obecny format 8 ostatnich cyfr zastąpiliśmy formatem XX**XXXX.
Jednocześnie przypominamy o każdorazowym sprawdzaniu danych SMS-ów autoryzacyjnych i wprowadzaniu kodu autoryzacyjnego, tylko wtedy, gdy wszystkie dane w SMS-ie są zgodne z dokonywaną przez Państwa transakcją. Jeśli treść SMS-a nie będzie zgodna z Państwa dyspozycją, należy nie wpisywać kodu i skontaktować się z Bankiem. - Całkowita lub częściowa spłata kredytów gotówkowych
Udostępniamy możliwość wybrania opcji całkowitej lub częściowej spłaty kredytu ze zmianą wysokości raty lub okresu kredytowania. Taka funkcjonalność została wprowadzona na początku roku w Bankowości Mobilnej, teraz dostępna jest również w Bankowości Internetowej.
Pozdrawiamy,
Zespół Getin Banku