Nowości w Bankowości Internetowej

15.05.2017

Od 13 Maja 2017 roku wprowadziliśmy w Bankowości Internetowej kilka zmian i nowości, dzięki którym korzystanie z Bankowości Internetowej będzie jeszcze wygodniejsze. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.

  1. Samodzielne odblokowanie dostępu do Bankowości Internetowej, przypomnienie loginu oraz reset hasła do Bankowości Internetowej.

    W przypadku zablokowanego kanału Bankowości Internetowej Klienci mogą samodzielnie odblokować dostęp wybierając opcję „Odblokuj”, a następnie przechodząc przez wszystkie wymagane kroki.

    Szczegółowa instrukcja autoodblokowania dostępu do Bankowości Internetowej znajduje się tu

  2. Przypomnienie loginu do Bankowości Internetowej

    Klienci mogą samodzielnie przypomnieć login do Bankowości Internetowej wybierając opcję „Nie pamiętam loginu” na ekranie logowania, a następnie przechodząc przez wszystkie wymagane kroki.

    Instrukcja przypomnienia loginu do Bankowości Internetowej znajduje się tu

  3. Reset hasła do Bankowości Internetowej

    Klienci mogą samodzielnie zresetować hasło do Bankowości Internetowej wybierając opcję „Nie pamiętam hasła”, a następnie przechodząc przez wszystkie wymagane kroki.

    Instrukcja jak zresetować hasło do Bankowości Internetowej znajduje się tu

  4. Zmiana wyglądu modułu wiadomości. Dodanie możliwości złożenia reklamacji i dodania załączników do wiadomości wysyłanych do Banku

    Została zmieniona kolorystyka i czytelność modułu Wiadomości.

    Do każdej wiadomości dodana została funkcja odpowiedzi, dzięki czemu Klienci będą mogli skontaktować się z Bankiem w odniesieniu do konkretnej wiadomości otrzymanej przez Bankowość Internetową.

    Udostępniliśmy możliwość dodawania do wiadomości załączników.

  5. Zmiana treści SMS z autoryzacją przelewu

    Dla łatwiejszej weryfikacji autoryzowanych operacji zmieniliśmy format wyświetlania numeru rachunku w SMS-ie autoryzacyjnym. Obecny format 8 ostatnich cyfr zastąpiliśmy formatem XX**XXXX.
    Jednocześnie przypominamy o każdorazowym sprawdzaniu danych SMS-ów autoryzacyjnych i wprowadzaniu kodu autoryzacyjnego, tylko wtedy, gdy wszystkie dane w SMS-ie są zgodne z dokonywaną przez Państwa transakcją. Jeśli treść SMS-a nie będzie zgodna z Państwa dyspozycją, należy nie wpisywać kodu i skontaktować się z Bankiem.

  6. Całkowita lub częściowa spłata kredytów gotówkowych

    Udostępniamy możliwość wybrania opcji całkowitej lub częściowej spłaty kredytu ze zmianą wysokości raty lub okresu kredytowania. Taka funkcjonalność została wprowadzona na początku roku w Bankowości Mobilnej, teraz dostępna jest również w Bankowości Internetowej.

Pozdrawiamy,

Zespół Getin Banku