Instrukcja odblokowania dostępu do bankowości internetowej
- Strona główna
- Bankowość Elektroniczna
- Instrukcja odblokowania dostępu do bankowości internetowej
Zablokowana bankowość internetowa? Teraz możesz ją łatwo odblokować:
1. W aplikacji VeloBank, zaloguj się, wejdź w Ustawienia – Kanały dostępu - Bankowość internetowa – Odblokuj.
![mockA.jpg [253.20 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/4/11/960947c9898e94901816b3e3166df860/jpg/velobank/text-editor/mockA.jpg)
![2jpg.jpg [8.96 MB]](../../../../storage/image/core_files/2025/4/11/d38715ccb34da13e950e73216620a878/jpg/mockB.jpg)
![mockC.jpg [251.37 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/4/11/e61f925aa519f022ca769a648393bd8f/jpg/velobank/text-editor/mockC.jpg)
![4 (1).jpg [8.99 MB]](../../../../storage/image/core_files/2025/4/11/374a07e66d4258564ca573ba4390d36f/jpg/mockD.jpg)
2. Przez formularz dostępny w bankowości internetowej po wpisaniu loginu. Masz do wyboru pytania weryfikacyjne dotyczące Twoich produktów lub metodę mObywatel.
Opcja 1. Pytania weryfikacyjne:
Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres e-mail podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.
Opcja 2. Odblokowanie z aplikacją mObywatel:
- zaloguj się do aplikacji mObywatel,
- wybierz z dolnego menu ikonę Kod QR,
- kliknij w „Zeskanuj kod QR”,
- zeskanuj wyświetlany kod QR lub go przepisz,
- potwierdź przekazanie nam swoich danych w aplikacji,
- potwierdź swoją dyspozycję kodem SMS.
Samodzielnie w ciągu 12 miesięcy możesz 5 razy przypomnieć login, zresetować hasło i odblokować dostęp do bankowości.