Prosimy o zaktualizowanie aplikacji VeloBank do jej najnowszej wersji
Dzień dobry,
dziękujemy za wybór VeloBanku i korzystanie z naszej aplikacji mobilnej. Ze względów bezpieczeństwa, bez posiadania najnowszej wersji aplikacji, nie zalogujesz się do aplikacji VeloBank.
Przypominamy, że posiadanie jej najnowszej wersji to nie tylko dostęp do najnowszych funkcjonalności, ale również większe bezpieczeństwo.
Dążymy do tego, aby poziom świadczonych przez nas usług oraz bezpieczeństwo, były na najwyższym poziomie. Z tego względu prosimy o zaktualizowanie aplikacji do jej najnowszej wersji.
Jak zaktualizować aplikację:
Przejdź na stronę sklepu odpowiedniego dla Twojego telefonu:
- App Store - dla systemu iOS w wersji 15.0 lub nowszej,
- Google Play - dla systemu Andoid w wersji 7.0 lub nowszej,
- AppGallery - dla telefonów Huawei.
Pamiętaj, że bank nigdy nie wysyła linków do pobrania aplikacji – zawsze pobieraj ją bezpośrednio z oficjalnego sklepu na swoim urządzeniu.
Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z nasza infolinią: +48 664 919 797. Opłata za połączenie według taryfy operatora.
Pozdrawiamy
Zespół VeloBanku