Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia Kredytobiorców "Pakiet VeloSpokój" indeks VELO/CASHCPI_VS_3_1.2/2023 lub Ogólne Warunki Ubezpieczenia Kredytobiorców "Pakiet VeloSpokój Plus" indeks VELO/CASHCPI_VSP_3_1.1/2023 – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie banku https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia lub w placówkach VeloBanku.
Ubezpieczenie VeloSpokój oferowane jest do umowy kredytu konsumenckiego, którą możesz zawrzeć z VeloBankiem na okres od dnia uruchomienia Kredytu (nie wcześniej jednak niż Dzień zawarcia Umowy ubezpieczenia), do dnia wskazanego w Umowie Kredytu w dniu jej zawarcia jako dzień spłaty Kredytu (i nie dłużej niż do dnia, w którym Ochrona ubezpieczeniowa wygaśnie), na kwotę do 200 000 zł (całkowita kwota Kredytu).
Ubezpieczycielem jest Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 78, kod pocztowy: 00-084 oraz Cardif Assurances Risques Divers S.A. Odział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 78.
VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie pełni rolę agenta ubezpieczeniowego, wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 11254447/A. Agent działa na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń.
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Produkt oferuje VeloBank S.A.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik.
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich.
Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej, uprzejmie informujemy, że 11 października 2015 r. zmianie uległy zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.
Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji przez Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z VeloBank S.A.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.velobank.pl/slownik