Program lojalnościowy VeloBanku z nagrodą Mobile Trends Awards 2024

28.03.2025

VeloKorzyści, program lojalnościowy premiujący najbardziej aktywnych klientów VeloBanku, zajął 1. miejsce w kategorii „Lojalność” podczas ostatniej edycji Mobile Trends Awards organizowanej przez ESCOLA S.A. Rozwiązanie dostępne z poziomu aplikacji mobilnej pozwala zyskać cashback, zniżki i rabaty, a nawet bezpłatny - dla najbardziej aktywnych klientów w najwyższym poziomie programu - dostęp do Pakietu Medycznego Allianz Partners. Oprócz zwycięstwa w konkursie VeloBank miał również okazję zaprezentować się podczas konferencji Mobile Trends. Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych, przedstawił tajniki budowy skutecznego programu lojalnościowego opartego na grywalizacji.

Odbywające się w Krakowie wydarzenie to, zgodnie z informacjami organizatorów, największa w Polsce konferencja poświęcona nowym technologiom, biznesowi i innowacjom. Wydarzenie gromadzi ekspertów, liderów branży i pasjonatów, dostarczając im aktualnej wiedzy o trendach i najlepszych praktykach w obszarach AI, managementu, UX, fintechu, marketingu i e-commerce.

W najnowszej edycji Mobile Trends Awards nagrodzono projekty z obszaru digital, które rozwijane były w 2024 roku. Zyskując 1. miejsce w kategorii „Lojalność” VeloBank pokonał swoim programem VeloKorzyści finalistów reprezentujących m.in. InPost, Fakro czy Grupę Zibi.

- Tegoroczny sukces programu VeloKorzyści to dowód na to, że VeloBank skutecznie rywalizuje z największymi markami dostępnymi na polskim rynku. Naszymi rozwiązaniami nie tylko ułatwiamy codzienne zarządzanie finansami, ale wzmacniamy pozytywny wizerunek VeloBanku i zachęcamy klientów do jeszcze lepszego poznania oferty produktowej w świecie bardziej velo. Zdobycie 1. miejsca w kategorii „Lojalność” prestiżowego konkursu Mobile Trends Awards to podkreślenie naszego cyfrowego DNA i przewag konkurencyjnych, które zyskujemy dzięki zaangażowaniu naszego zespołu – podkreśla Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych w VeloBank.

Im więcej bankujesz, tym więcej zyskujesz

VeloKorzyści to program lojalnościowy, który stworzono, aby doceniać klientów VeloBanku za to, że aktywnie korzystają z produktów i usług. Ma on charakter edycyjny. Bazujące na mechanizmach grywalizacji rozwiązanie, dostępne jest z poziomu aplikacji mobilnej. Po przystąpieniu do programu, czyli akceptacji regulaminu danej edycji i wyrażeniu odpowiednich zgód marketingowych, uczestnicy zbierają punkty za nawet najdrobniejsze aktywności związane z zarządzaniem swoimi finansami, korzystaniem z usług dodatkowych dostępnych dla klientów VeloBanku, a nawet za samo posiadanie określonych produktów.  

Każdego miesiąca punkty są sumowane i pozycjonują klienta na jednym z czterech poziomów VeloKorzyści. Od obecności na danym poziomie zależy portfolio benefitów, w jakim znajduje się m.in. cashback do wykorzystania na platformie VeloMarket.pl, zniżki i rabaty, oferty flash sales, oferta ubezpieczenia LINK4, a nawet możliwość zyskania bezpłatnego Parkietu Medycznego Allianz Partners.

- Od początku robimy wszystko, by dawać swym klientom więcej niż inni. Stąd tak bardzo rozbudowany i zyskujący uznanie branży finansowej oraz konsumentów program lojalnościowy VeloKorzyści. Doceniamy każdego, kto zdecyduje się dołączyć do grona posiadaczy produktów finansowych VeloBanku. Premiujemy w VeloKorzyściach nawet niewielkie aktywności, jak płatność kartą lub samo logowanie do naszej aplikacji mobilnej. Zachęcamy do jeszcze lepszego poznania naszej oferty i śledzenia nowości proponowanych konsumentom w świecie bardziej velo – zaznacza Marek Grodkiewicz.

Więcej informacji o zwycięskim programie VeloKorzyści, regulaminy programu i poszczególnych jego edycji, Ogólne Warunki Ubezpieczenia „Pakiet Medyczny”, opisujące zakres ochrony, ograniczenia oraz
wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, którym jest AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
(Allianz Partners), VeloBank pełni rolę ubezpieczającego, oraz pozostałe dokumenty znajdują się  na stronie: https://www.velobank.pl/velokorzysci.

Więcej o konkursie: https://mobiletrendsawards.pl/mta/glosowanie.

VeloBank_Mobile Trends Awards.jpg [190.10 KB]