Jeszcze więcej wygody w aplikacji mobilnej VeloBanku
VeloBank gruntownie zmodernizował pulpit w aplikacji dla jeszcze większego komfortu i prostoty korzystania. Wygoda jest priorytetem i jednocześnie stała się katalizatorem zmian w aplikacji, które ułatwią codzienne zarządzanie finansami przez jej użytkowników. Klienci VeloBanku zyskali jeszcze bardziej czytelny pulpit, szybszy dostęp do skrótów i łatwiejszy wybór produktów na głównym ekranie.
Polacy pokochali mobilne bankowanie. Z ostatniego raportu NetB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich, wynika, że liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych na koniec IV kwartału 2024 roku wyniosła 23,8 mln. Oznacza to wzrost o 2% w porównaniu z poprzednim kwartałem.[1] Na dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Polsce składają się również działania VeloBanku, który po raz kolejny zapewnił swoim klientom użyteczne zmiany w aplikacji.
Trzy kroki do mobilnej wygody
Wszechstronne udoskonalenia apki VeloBanku zaczynają się w momencie jej uruchomienia. Nowy widok można zobaczyć już przed zalogowaniem. Udoskonalono szybkie skróty – te najbardziej przydatne dla klienta, które mogą być zawsze pod ręką. Warto tu też przypomnieć, że samo logowanie do aplikacji też może być jeszcze sprawniejsze. W ustawieniach wystarczy wybrać opcję szybkiego logowania.
Centralnym obszarem zmian jest pulpit. Jego nowy, intuicyjny układ ułatwi codzienne korzystanie z aplikacji. Wprowadzono wygodny dostęp do szybkich skrótów: BLIK, bilety komunikacji miejskiej, parkingi, przelew na telefon. Aby zwiększyć prywatność, klienci zyskali możliwość ukrycia stanu konta. Odświeżono też wygląd bannera z ofertami i wprowadzono nowe dolne menu produktowe. Duże zmiany przeszła karuzela z produktami klienta, która zyskała nową kolorystykę oraz większą funkcjonalność. Od teraz można zmieniać kolejność oraz zarządzać widocznością produktów wyświetlających się w tym miejscu.
VeloBank oferuje klientom także dodatkowe możliwości dostępne w aplikacji. Są nimi: wirtualna asystentka Vela i kolejna odsłona programu lojalnościowego VeloKorzyści, w który tym razem klienci zyskali możliwość wypłacania cashbacku bezpośrednio na swoje konto osobiste i oszczędnościowe w VeloBanku.
- Oddaliśmy w ręce klientów VeloBanku najnowszą odsłonę aplikacji mobilnej. Priorytetem nieustannie są wygoda i komfort użytkowników. Nasza nowoczesna i aplikacja, jest zawsze projektowana z myślą o jej użytkownikach, którzy mają korzystać z niej intuicyjnie. Odświeżony pulpit w apce jest nie tylko estetyczny, ale też stał się centralnym miejscem ułatwiającym codzienność, nie tylko w obszarze zarządzania finansami – podkreśla Dariusz Roman, Kierownik Wydziału User Experience w Departamencie Digital VeloBanku.
Informacje o aplikacji mobilnej VeloBanku znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna.html.
Nota prawna: VeloKorzyści to program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej VeloBanku. Aby przystąpić do programu musisz posiadać aktywny dostęp do bankowości mobilnej, zaakceptować regulamin VeloKorzyści i udzielić wymaganych zgód marketingowych. Program ma charakter edycyjny. Szczegóły programu, w tym warunki przystąpienia, punktowane aktywności i katalog dostępnych korzyści oraz zasady na jakich możesz z nich skorzystać dostępne są w Regulaminie danej edycji. W ramach programu naliczamy punkty w okresach miesięcznych za aktywne bankowanie. Liczba zdobytych w danym miesiącu punktów decyduje o poziomie VeloKorzyści w kolejnym miesiącu kalendarzowym. Cashback naliczany jest za aktywne korzystanie z Moich rachunków oraz za zakup biletów, parkingów, E-Winiet i autostrad od drugiego poziomu programu. Cashback możesz wymienić na vouchery do wykorzystania na platformie zakupowej VeloMarket.pl lub wypłacić na swoje konto osobiste lub oszczędnościowe w VeloBanku. Kwoty niewykorzystanego cashbacku wygasają po upływie 12 miesięcy od zakończenia miesiąca, w którym dokonano jego naliczenia. Regulaminy programu VeloKorzyści i poszczególnych jego edycji oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie velobank.pl, w bankowości mobilnej i w naszych placówkach. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/slownik. Program VeloKorzyści oferuje VeloBank S.A.
[1]https://www.zbp.pl/raporty-i-publikacje/raporty-cykliczne/raport-netbank