Zmiany w aplikacji Getin Mobile
Dla Waszej większej wygody i bezpieczeństwa wprowadziliśmy w aplikacji Getin Mobile nowe ułatwienia:
1. Nowe typy powiadomień push.
Dodaliśmy do aplikacji powiadomienia o:
- transakcjach kartami
- przelewach wychodzących
- próbach logowania do Bankowości Internetowej
Co w połączeniu z już istniejącymi powiadomieniami (przelewy przychodzące, płatności rat) daje pełną informację o tym, co się dzieje na koncie.
Powiadomieniami push można łatwo zarządzać wybierając w menu Ustawienia/Powiadomienia w aplikacji.
2. Zmiany na ekranie powiadomień autoryzacyjnych do autoryzacji mobilnej.
Zmieniliśmy powiadomienie autoryzacyjne, aby było jeszcze bardziej przejrzyste i czytelne.
Jeśli nie korzystają Państwo jeszcze z autoryzacji mobilnej, można ją uruchomić wybierając w menu Ustawienia/Zmiana metody autoryzacji i wybierając Autoryzację mobilną.
Jak działa autoryzacja mobilna?
Przypominamy, że mobilna autoryzacja to wygodna i bezpieczna metoda autoryzacji operacji wykonywanych w Bankowości Internetowej. Wykonujemy operacje w Bankowości Internetowej na komputerze, zatwierdzamy klikając w powiadomienie na telefonie.
Korzyści z posiadania Mobilnej autoryzacji:
- Oszczędność czasu – szybsze potwierdzenia transakcji mobilną autoryzacją niż przy korzystaniu z kodów SMS;
- Wszystko jasne i czytelne – w powiadomieniu autoryzacyjnym w aplikacji widoczne są wszystkie szczegóły transakcji;
- Większe bezpieczeństwo – aby zobaczyć szczegóły powiadomienia, należy zalogować się do aplikacji mobilnej. Powiadomienia autoryzacyjne są szyfrowane.
Zachęcamy, aby zacząć korzystać z mobilnej autoryzacji już teraz:
- Pobierz aplikację mobilną ze sklepu odpowiedniego dla Twojego urządzenia. Zarejestruj się i zaloguj do aplikacji.
- Wejdź w ustawienia w aplikacji mobilnej.
- Wybierz pozycję: Zmiana metody autoryzacji.
- Wybierz autoryzację mobilną, zmianę metody potwierdź kodem PIN i kodem SMS.