Złoty Bankier: Getin Bank ponownie nagrodzony za jakość obsługi!

25.04.2018

Getin Bank zajął drugie miejsce w prestiżowym rankingu Złoty Bankier w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Bank został doceniony również w obszarze bezpieczeństwa, uplasował się na trzeciej pozycji w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki. Organizatorami rankingu są Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

 IMG_3657_20180425131815.jpg [181.91 KB]

Złoty Bankier od 9 lat wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości, wyróżniając instytucje finansowe, które dbają o najlepsze praktyki rynkowe. To największy w Polsce ranking poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji, społecznego zaangażowania banków oraz najbardziej innowacyjnych produktów i usług w branży.

- Getin Bank stanął na podium rankingu Złoty Bankier drugi rok z rzędu, a awans z trzeciego miejsca na drugie to kolejne potwierdzenie naszego zaangażowania w budowę banku relacyjnego
W minionym roku oprócz nieustannej troski o jakość obsługi, zdecydowaliśmy się na dalsze uproszczenie oferty produktowej oraz zwiększenie dostępności placówek w ramach procesu reorganizacji sieci oddziałów.
Cieszymy się, że nasze działania i ciągłe doskonalenie oferowanych usług zostały ponownie docenione. Jest to niewątpliwie inspiracja do dalszej pracy i podejmowania kolejnych wyzwań – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank.

Złoty Bank, nagroda w kategorii głównej rankingu za najlepszą wielokanałową jakość obsługi przyznawana jest na podstawie badania audytowego, przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W ramach badania, audytorzy odwiedzili 1125 placówek, należących do 18 banków, otworzyli 108 rachunków osobistych wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonali ponad 1400 kontaktów zdalnych. Eksperci oceniali podejście do Klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W kategorii Bezpieczny Bank & FinTech specjaliści z Obserwatorium.biz zweryfikowali m.in. dostępność systemową, narzędzia uwierzytelniania, poufność połączenia, edukację Klienta w zakresie bezpiecznego korzystania
z bankowości elektronicznej i jakość haseł.

W ciągu ostatniego roku Getin Bank znalazł się w czołówce najważniejszych branżowych rankingów w obszarze jakości obsługi. Istotne zmiany, które Bank wprowadził w komunikacji produktowej, jak również w sposobie obsługi i sprzedaży zostały docenione przez niezależnych ekspertów. Świadczą
o tym wysokie pozycje w rankingach Przyjazny Bank Newsweeka i Złoty Bankier. Bank otrzymał również tytuł Instytucja Roku 2017 w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce przyznawany przez portal MojeBankowanie.pl.