Wycofanie aplikacji Getin Mobile i Noble Mobile na telefony z systemem Windows Phone
Drodzy Klienci,
rozpoczynamy stopniowe wyłączanie dostępu do aplikacji Getin Mobile i Noble Mobile na telefonach z systemem Windows Phone.
W pierwszej kolejności, z dniem 3 czerwca 2019 r., aplikacje zostaną usunięte z oficjalnego sklepu Windows Market. Oznacza to, że nie będzie można pobrać i aktywować nowych aplikacji. Dostęp do wcześniej zainstalowanych aplikacji będzie nadal możliwy, jednak niektóre z funkcji mogą nie działać poprawnie.
W ciągu najbliższych miesięcy aplikacje zostaną całkowicie wyłączone, co oznacza, że nie będzie można się przez nie logować do naszego Banku. O dokładnej dacie i szczegółach poinformujemy w kolejnej wiadomości.
Przepraszamy za niedogodności oraz zachęcamy do korzystania z usługi Bankowości Elektronicznej z poziomu przeglądarki internetowej oraz aplikacji Getin Mobile i Noble Mobile dostępnych na systemy Android i iOS.
Z poważaniem,
Getin Noble Bank