VeloBank S.A. wspiera swoich klientów, którzy ucierpieli w powodzi i przygotował narzędzia pomocowe dla powodzian
Co przygotowaliśmy dla naszych klientów, którzy ucierpieli w powodzi?
VeloBank S.A. proponuje narzędzia pomocowe dla powodzian w postaci prolongaty lub karencji w spłacie kredytów.
W przypadku problemów ze spłatą zobowiązań kredytowych nasi Klienci, którzy zostali poszkodowani w wyniku powodzi, mogą zawnioskować o prolongatę lub karencje w spłacie kredytów, do 3 miesięcy. W ramach prolongaty klienci będą mogli zawiesić spłatę kredytu w całości (części kapitałowej i odsetkowej), a w przypadku karencji zawieszeniu podlega wyłącznie część kapitałowa raty.
W celu skorzystania z narzędzi pomocowych należy do 31.12.2024 r. złożyć wniosek przez stronę internetową banku, za pomocą dedykowanego formularza (klienci indywidualni) oraz przez infolinię (klienci firmowi). Propozycja dotyczy klientów indywidualnych i firmowych. Wnioski będą rozpatrywane indywidualnie.
W przypadku kredytów w rachunku bieżącym firmy, którym termin zapadalności kredytu przypada do 31.12.2024r. mogą skorzystać z uproszczonego sposobu przedłużania kredytu w rachunku firmowym maksymalnie o 3 miesiące.
W celu złożenia wniosku prosimy o kontakt z infolinią dla :
+48 608 019 700
lub
+48 32 604 30 25
Opłata za połączenie wg taryfy operatora, infolinia w języku polskim.
Szczegóły znajdziesz na Obsługa kredytu hipotecznego - VeloBank