VeloBank niekwestionowanym liderem wśród wszystkich banków w Polsce
Zajęliśmy 1 miejsce w nowej edycji badania „Monitor satysfakcji klientów banków 2024” przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za wyróżnienie.
W rankingu satysfakcji klientów otrzymaliśmy tytuł „Bank doceniony przez klientów”, co potwierdza pozycję jako najlepiej ocenianego banku w kraju.
Każdego dnia staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, udoskonalając nasze produkty i usługi, co przynosi takie sukcesy.
VeloBank najlepiej ocenianym bankiem w ogólnopolskim rankingu satysfakcji klientów
VeloBank zajął pierwsze miejsce w rankingu satysfakcji klientów detalicznych w najnowszej edycji badania ARC Rynek i Opinia „Monitor satysfakcji klientów banków 2024”. Bank odnotował największy wzrost ocen w porównaniu z ubiegłoroczną edycją rankingu, zdobywając uznanie klientów m. in. za konkurencyjne opłaty i prowizje oraz wygodny i profesjonalny kontakt.
Wyniki raportu z badania satysfakcji klientów detalicznych banków w nowej edycji badania „Monitor satysfakcji klientów banków 2024” przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia, potwierdza, że to co robimy, naprawdę ma znaczenie.
W rankingu satysfakcji klientów detalicznych najlepiej ocenianym bankiem w 2024 roku został VeloBank.
A jakie są nasze najmocniejsze strony?
- Konkurencyjne opłaty i prowizje, które przyciągają klientów.
- Proste i czytelne zasady korzystania z produktów, które ułatwiają życie naszym klientom.
- Dobra jakość obsługi klienta w oddziałach, która sprawia, że klienci chętnie do nas wracają.
- Wygodny i profesjonalny kontakt z bankiem.
Informacja o badaniu
Ranking satysfakcji klientów banków jest realizowany przez ARC Rynek i Opinia od 2016 roku. Tegoroczna edycja badania została przeprowadzona techniką wywiadów internetowych CAWI na platformie ePanel.pl. Łącznie przeprowadzono 2443 wywiadów z respondentami w wieku 18-65 lat, którzy posiadają konto w banku.
Zakres badania
Badanie obejmowało 10 banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pekao, BNP Paribas, Credit Agricole, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Santander Bank Polska oraz VeloBank. Badanie zostało zrealizowane w okresie listopad-grudzień 2024 roku.
Pozdrawiamy
Zespół VeloBanku
Ranking „Bank doceniony przez klientów” organizowany jest przez ARC Rynek i Opinia, źródło: arc.com.pl. Ranking opublikowany w styczniu 2025.
Metodologia: badanie zrealizowano na grupie klientów w wieku od 18 do 75, którzy posiadali koto w określonym banku. Metoda: wywiady internetowe CAWI z wykorzystaniem panelu internautów ARC –ePanel. Grupa łączna: N=2443. Grupa dla VeloBank N=172. Termin badania: listopad-grudzień 2024 r.