Udostępniamy Moje ID – usługę, dzięki której potwierdzisz swoją tożsamość w usługach komercyjnych bez wychodzenia z domu

09.12.2020

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych.

Nie musisz już iść do ubezpieczyciela czy dostawcy usług tylko po to, by potwierdzić swoją tożsamość lub podpisać dokumenty. Teraz możesz takie formalności zrealizować bez konieczności wstawania z kanapy.

A jak to działa w praktyce?

  1. Wykonujesz jakąś operację u swojego usługodawcy, np. chcesz podpisać nową umowę za prąd albo potwierdzić swoją tożsamość w placówce medycznej.

    Zamiast wysyłać kuriera albo osobiście zgłaszać się w placówce, wybierz opcję mojeID, jeśli Twój usługodawca daje Ci taką możliwość.
  2. Po kliknięciu w opcję mojeID znajdziesz listę banków, z których możesz skorzystać. Wybierz logo naszego banku. Po przekierowaniu na stronę logowania – mechanizm jest tak sam jak przy potwierdzaniu szybkich płatności w internecie. Logujesz się tak jak do bankowości internetowej.
  3. Zobaczysz okno z potwierdzeniem operacji, którą realizujesz. Upewnij się, że wszystko się zgadza i zaakceptuj operację! Może to wymagać dodatkowego potwierdzenia SMSem lub pushem. Na koniec wylogujemy Cię z aplikacji i przekierujemy Cię na stronę usługodawcy.

Więcej informacji i listę usługodawców znajdziesz na stronie https://www.getinbank.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/usluga-moje-id