Nowe funkcjonalności w aplikacji Getin Mobile

15.03.2017

15 marca udostępniamy Klientom zaktualizowaną wersję aplikacji Getin Mobile wzbogaconą o kilka nowych funkcjonalności. Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami.

Logowanie odciskiem palca

 

Dodaliśmy nową metodę logowania się do aplikacji – logowanie odciskiem palca. Funkcja jest dostępna na urządzeniach z systemami iOS i Android (od ver. 6.0) wyposażonych w czytnik linii papilarnych.

 

Biometria linii papilarnych w bezpieczny i szybki sposób pozwala zalogować się do bankowości mobilnej. Dzięki tej metodzie logowania Klienci nie będą musieli już zapamiętywać i wpisywać do aplikacji hasła, wystarczy, że przyłożą palec do urządzenia, które porówna odcisk linii papilarnych z tym, który został uprzednio zapisany w telefonie.

 

Nowy widok stanu konta przed zalogowaniem

 

Klienci na ekranie startowym bez konieczności logowania się do aplikacji mogą zobaczyć swój stan konta w formie kwotowej lub procentowej. Możliwość podglądu stanu konta jeszcze przed zalogowaniem szczególnie przyda się, gdy np. stoimy w kolejce do kasy i szybko chcemy sprawdzić czy stać nas na zakupy. Wystarczy tylko uruchomić aplikację, a stan dostępnych środków wyświetli się na ekranie startowym.

Widok ostatniej transakcji przed zalogowaniem

 

Osobom, które chcą na bieżąco kontrolować swoje wydatki, dajemy również możliwość podglądu ostatniej transakcji na ekranie startowym przed zalogowaniem. Opcję można w każdym momencie włączyć lub wyłączyć w ustawieniach aplikacji.

 

Blik przed zalogowaniem

 

 

By płacenie w sklepie i wypłacanie z bankomatu BLIK-iem było jeszcze szybsze i wygodniejsze udostępniliśmy naszym Klientom tę usługę już na ekranie startowym przed zalogowaniem się do aplikacji bez zbędnego czekania.

 

BLIK to funkcja bankowości mobilnej dostępna w Getin Banku, dzięki której można zapomnieć o gotówce oraz kartach płatniczych. Wystarczy smartfon, dostęp do Internetu i aplikacja Getin Mobile. BLIK-iem można płacić za zakupy w sklepie stacjonarnym i internetowym oraz wypłacić pieniądze z bankomatu. W tym celu wystarczy, 6-cyfrowy kod BLIK, który wygenerujesz w aplikacji Getin Mobile.

 

Przelewy do ZUS i US

 

Nasi Klienci mogą już z poziomu aplikacji mobilnej łatwo wykonać przelew do ZUS-u i Urzędu Skarbowego. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość wykonania kilku przelewów do ZUS w ramach jednej transakcji. Użytkownik aplikacji mobilnej może wybrać jakie składki chce opłacić, a w kolejnym kroku podaje odpowiednie kwoty dla każdej z nich. W kolejnym kroku aplikacja wyświetli podsumowanie operacji, którą należy zatwierdzić kodem PIN. Takie rozwiązanie to duża wygoda i oszczędność czasu dla osób, które opłacają kilka składek do ZUS.

 

Więcej informacji o nowościach w aplikacji znajduje się na stronie tutaj.