Jesteśmy najlepsi! Tytuł „Złoty Bank" znów w naszych rękach.
Mamy powody do dumy! Już drugi rok z rzędu wygraliśmy w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier”, w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. To nie koniec dobrych wiadomości. Mamy 3. Miejsce w kategorii „Karta kredytowa” oraz wyróżnienie w niezwykle ważnej kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”.
„Złoty Bankier” to największe w Polsce badanie dotyczące jakości obsługi w bankach. Organizują je ważne media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. Partnerami merytorycznymi rankingu są Kantar Polska i Obserwatorium.biz.
„Od pięciu lat Getin Noble Bank staje na podium „Złotego Bankiera”, a po raz drugi z rzędu zdobywa pierwsze miejsce w głównej kategorii. Jesteśmy z tego bardzo dumni - ponownie udowodniliśmy, że nasze usługi są na najwyższym poziomie. Nieustannie dbamy o to, aby – niezależnie od kanału kontaktu z bankiem – zapewnić klientom pozytywne doświadczenia, oferując dopasowane do ich potrzeb produkty i rozwiązania. Utrzymanie najwyższego poziomu usług wymaga intensywnej pracy i ciągłego rozwoju. Od 2020 roku wdrażamy strategiczny program transformacji cyfrowej. Wprowadziliśmy szereg zmian w bankowości internetowej i mobilnej, ułatwiających naszym klientom codzienne korzystanie z produktów i usług banku. Cały czas dążymy to tego, by bankowanie z Getin Noble Bankiem dla każdego było proste i wygodne.”
Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku
Tytył „Złoty Bank” przyznają klienci i eksperci. Ta niezwykle ceniona przez banki nagroda już od 2009 roku trafia do banków z najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na plus na tle konkurencji.
W tym roku w audycie banków wzięli udział respondenci z trzech grup wiekowych – młodzi dorośli (do 26. roku życia), dorośli (po 26. roku życia) i seniorzy (po 60. roku życia). Łącznie zbadali oni około 900 placówek należących do 14 dużych banków, w których otworzyli 84 rachunki osobiste. Uczestnicy badania aktywowali dostępy do bankowości elektronicznej i przetestowali ją, wykonując około 1000 kontaktów zdalnych. Wszystko to po to, żeby ocenić podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W ten sposób udało się zbadać wszystkie kanały obsługi oferowane przez bank, także pod kątem ich użyteczności.
W tym roku szczególnie ważna była jakość obsługi w kanałach mobilnych oraz dostępność cyfrowych form kontaktu z bankiem.
Nasz bank został także wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”, już czwarty rok z rzędu! W tym wypadku nagroda zależała od wyników dwumiesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej. Eksperci cyberbezpieczeństwa przeprowadzili testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych, sprawdzili systemy bankowości internetowej i mobilnej. Jesteśmy wśród banków wyróżnionych za najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa – tak ważnego szczególnie w ostatnich miesiącach, gdy wszyscy często bankujemy online.
Z kolei w kategorii „Karta Kredytowa” ocena skupiła się na kosztach i funkcjonalności tego produktu w zależności od profilu klienta.
Mamy powody do radości i dumy. Złoty Bankier 2021 to kolejny niezależny ranking, w którym zwyciężamy dzięki wysokiej jakości obsługi. Każdego dnia staramy się o to, by nasza bankowość – zarówno tradycyjna, jak i cyfrowa – spełniała oczekiwania klientów. Branżowi eksperci potwierdzają, że nasze działania przynoszą efekty. Profesjonalizm, prostota i wygoda dla klienta to wyróżniki naszego banku na tle konkurencji.
Dziękujemy, że jesteście z nami!