Informacja dla Klientów byłego GB24

27.12.2016

W sierpniu 2016 r. zakończyliśmy proces udostępnienia Użytkownikom platformy GB24 nowej Bankowości Internetowej. Każdy Klient został indywidualnie poinformowany o terminie udostępnienia nowej Bankowości Internetowej.

Pragniemy poinformować, że Użytkownicy, którzy nie zalogowali się jeszcze do nowej Bankowości Internetowej mogą ją aktywować przez Internet tylko do 13 stycznia 2017 roku. Po tym terminie, aby korzystać z Bankowości Internetowej konieczna będzie wizyta w oddziale lub w przypadku Klientów firmowych kontakt z Infolinią.
 

Wszystkie informacje dotyczące udostępnienia nowej Bankowości Internetowej Klientom byłego GB24 dostępne są na stronie internetowej www.getinbank.pl/gb24.
W przypadku pytań należy kontaktować się pod numerem telefonu (32) 604 31 14 dla Klientów detalicznych oraz (32) 604 30 70 dla Klientów firmowych.