Getin Noble Bank kolejny rok z tytułem „Bank doceniony przez klientów”
Getin Noble Bank kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł „Banku docenionego przez klientów" awansując dodatkowo z miejsca trzeciego na drugie. W badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia, banki były oceniane bezpośrednio przez swoich klientów.
Tytuł „Bank doceniony przez klientów" przyznawany jest w pięciu kategoriach: „Satysfakcja”, „Ocena punktów styku”, „Ocena opłat i prowizji”, „Produkty” oraz „Lojalność klientów”. W przypadku Getin Noble Banku klienci docenili: darmowe konto, ciekawe oferty, obsługę w oddziale, kredyt gotówkowy, kartę płatniczą oraz rachunek bieżący.
- Tytuł „Bank doceniony przez klientów" jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ w wiarygodny sposób oddaje bezpośrednie odczucia klientów. Zawsze powtarzamy, że jakoś obsługi i elastyczna oferta są naszym priorytetem, dlatego bardzo nas cieszy, że ponownie otrzymaliśmy takie wyróżnienie. To dowód na to, że starania, które podejmujemy realnie przekładają się na wzrost satysfakcji naszych klientów. - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.
Getin Noble Bank jest regularnie nagradzany za wysoką jakość obsługi w prestiżowych rankingach. W tym roku Bank zajął trzecie miejsce w rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” oraz został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Ponadto od lat zajmuje czołowe miejsca w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka - jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce.
Badanie ARC Rynek i Opinia zostało przeprowadzone za pomocą mixu metod ilościowych. Każdy z 11 największych banków detalicznych w Polsce, oceniało około 250 jego klientów. Respondentami były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto. Badanie zrealizowano między sierpniem a październikiem 2019 roku.