Getin Bank zwycięzcą rankingu Newsweeka!

22.09.2016

W piętnastej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, który jest najważniejszą oceną jakości obsługi bankowej w Polsce, Getin Bank zajął pierwsze miejsce. Zdobył ją w najbardziej prestiżowej kategorii „Bank dla Kowalskiego”. Getin Bank znalazł się również na podium w kategorii „Bankowość internetowa”.

Przyjazny bank Newsweeka

Oceniając bankowość tradycyjną eksperci docenili uprzejmość, zaangażowanie i kompetencje doradców oraz skuteczność przeprowadzania podstawowych operacji. Tegoroczny wynik oznacza awans aż o 13 pozycji i jest potwierdzeniem skuteczności działań Banku w zakresie poprawy jakości obsługi Klientów. Getin Bank zajął również trzecie miejsce w kategorii „Bankowość internetowa”. Tutaj liczyła się łatwość nawigacji po serwisie, a także efektywność kanałów kontaktu z bankiem oraz systemu transakcyjnego oraz nowe usługi i funkcjonalności.

„Sukces Getin Banku w prestiżowym rankingu Newsweeka to owoc ciężkiej pracy całego zespołu w oddziałach i centrali banku. Cztery lata temu rozpoczęliśmy przebudowę naszej instytucji. Budujemy bank relacyjny, dbający o klientów, bank, z którego chcemy być dumni. To ogromna satysfakcja kiedy widać, jak dziesiątki podejmowanych działań zaczynają przynosić wymierny efekt.” – powiedział Krzysztof Rosiński, Prezes Zarządu Getin Noble Banku. „Chciałbym podziękować Klientom za zaufanie jakim nas obdarzyli oraz pracownikom, którzy swoją ciężką pracą sprawili, iż Getin Bank został uznany za najlepszy bank w Polsce pod względem jakości obsługi.” – dodał.    

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” powstaje w oparciu o badanie „tajemniczego klienta” realizowane przez audytorów firmy badawczej Millward Brown. Objęte badaniem banki oceniane są w kategorii „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość mobilna”. Podstawą oceny jest jakość obsługi, funkcjonalność i dostępność usług oraz ogólne wrażenia z kontaktu z daną instytucją finansową. Newsweek audytował banki już po raz piętnasty.