E-doręczenia
Co to są doręczenia elektroniczne?
To nowy, dodatkowy sposób na kontakt z bankiem.
5 października 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa nakłada na bank obowiązek posiadania adresu do doręczeń elektronicznych.
Dzięki doręczeniom elektronicznym będziesz mógł komunikować się z bankiem, w tym przesyłać i odbierać korespondencję elektronicznie, bez konieczności wysłania jej w tradycyjnej, papierowej wersji.
Jaki jest adres do doręczeń elektronicznych banku?
AE:PL-17448-25698-DWDCI-24
Kto może korzystać z doręczeń elektronicznych?
Za pośrednictwem doręczeń elektronicznych będziesz mógł kontaktować się z bankiem jeśli posiadasz swój adres do doręczeń elektronicznych oraz skrzynkę do doręczeń elektronicznych.
Korzystanie z doręczeń elektronicznych nie jest obowiązkowe.
Doręczenia elektroniczne będą stanowić dodatkowy, a nie jedyny kanał kontaktu z bankiem.
Od kiedy można korzystać z usługi doręczeń elektronicznych?
Adres do doręczeń elektronicznych banku AE:PL-17448-25698-DWDCI-24, zarejestrowany w bazie adresów elektronicznych, zostanie udostępniony klientom banku po jego aktywowaniu, nie później niż w terminie określonym w komunikacie Ministra Cyfryzacji. Informacje o udostępnieniu adresu zamieścimy na stronie internetowej.
Gdzie można uzyskać więcej informacji?
Więcej informacji możesz uzyskać na rządowej stronie internetowej.