Aktualizacja aplikacji mobilnej i nowości w Bankowości Internetowej
Ze sklepów Google Play i App Store można już pobrać aktualizację aplikacji Getin Mobile (2.25.1). Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami w aplikacji i Bankowości Internetowej.
Możliwość rozkładania transakcji kartami kredytowymi na raty w Bankowości Internetowej i Mobilnej
Szczegóły dostępne na podstronie karty kredytowe.
Dobra wiadomość dla Klientów aktywnie korzystających z karty kredytowej w naszym Banku – teraz można rozkładać wybrane transakcje na raty. Jak to zrobić? W szczegółach umowy karty kredytowej w Bankowości Internetowej dodaliśmy dwa nowe przyciski: Rozłóż na raty i Moje raty.
Po kliknięciu w Rozłóż na raty zobaczymy listę transakcji możliwych do rozłożenia na raty. Z listy można wybrać jedną lub kilka transakcji, które chcemy spłacić w ratach oraz wybrać, w ilu ratach chcemy je spłacić.
O czym trzeba pamiętać?
- raty będą doliczane do minimalnej kwoty spłaty na najbliższym wyciągu z karty kredytowej
- kwota wybranych transakcji nie może przekraczać kwoty maksymalnej do rozłożenia na raty
Operację rozłożenia na raty należy potwierdzić wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).
Rozkładanie na raty dostępne jest także w najnowszej wersji aplikacji Getin Mobile (2.25.1). Aby skorzystać z tej usługi, również trzeba wejść w szczegóły umowy karty kredytowej.
Zamawianie nowej karty kredytowej
Klienci, którzy zawarli umowę o kartę kredytową mogą w Bankowości Internetowej zawnioskować o nową kartę (plastik) do swojej umowy kredytowej. Wniosek jest dostępny w zakładce Oferta i wnioski.
Przy okazji przypominamy również, że do karty kredytowej już obecnie można wygenerować kartę wirtualną, by płacić nią wygodnie telefonem tak jak kartą zbliżeniową.
Zmiana wyglądu ekranu z akceptacją transakcji BLIK
Zmieniliśmy wygląd ekranu autoryzacji transakcji BLIK.
Teraz kod PIN wpisujemy tuż pod szczegółami transakcji.
Zachęcamy do aktualizacji aplikacji i korzystania z Bankowości Elektronicznej.