Czy przyjmujemy reklamacje, które dotyczą wniosków o świadczenie wychowawcze 800+?
Umożliwiamy Ci złożenie wniosku o świadczenie wychowawcze 500+ w naszej bankowości internetowej i przekazujemy go do ZUS. Nie sprawdzamy, czy poprawnie wypełniłeś wniosek.
Gdy otrzymasz Urzędowe Poświadczenie Odbioru wniosku (UPO)/Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP) na adres e-mail, który wskazałeś we wniosku o świadczenie wychowawcze 800+, odpowiedzi na pytania i obsługę wniosku przejmuje ZUS.
Pomoc otrzymasz:
- pod numerem specjalnej infolinii 22 290 55 00 (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00),
- w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS w dni robocze (pn. - pt.) w godz. 7.00 - 18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00 lub za pośrednictwem maila na adres: cot@zus.pl,
- we wszystkich placówkach ZUS (https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe) oraz podczas e-wizyty w ZUS (https://www.zus.pl/e-wizyta).