VeloKonto lub VeloKonto Premium.
- Wyrazić i utrzymać wymagane zgody marketingowe dla nas.
- W każdym z 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych po otwarciu konta mieć jednorazowy wpływ min. 2000 zł (przelew z rachunku w innym banku lub z konta firmowego prowadzonego przez VeloBank).
- Mieć konto otwarte z kodem polecenia w dniu wypłaty nagrody.
- Konto musi być otwarte jako indywidualne i w trakcie promocji nie może być zmienione na wspólne.
Przykład: jeśli nowy klient założy rachunek w kwietniu 2025 r., to wpływy na konto musi zapewnić w maju, czerwcu i lipcu 2025 r. Przelejemy nagrody na konta osobiste najpóźniej do końca sierpnia 2025 r. Nagrodę dostaną nowy oraz obecny klient.
- Wyrazić wymagane zgody marketingowe dla nas.
- Mieć konto wskazane w dniu przystąpienia do promocji (pobrania kodu polecenia) w dniu wypłaty nagrody.
Żeby obecny klient dostał nagrodę, warunki musi spełnić nowy klient.
Jako obecny klient/obecna klientka możesz pobrać kod w bankowości internetowej, bankowości mobilnej, w naszej placówce lub na Infolinii (w ten sposób przystępujesz do promocji). Najwygodniej możesz to zrobić samodzielnie bankowości internetowej lub bankowości mobilnej. Tam masz zawsze dostępny kod polecenia i możesz go wysyłać SMS, e-mailem lub przez komunikatory internetowe do osób, którym chcesz polecić VeloKonto.
- Można polecić konto osobie, która nie ma w banku konta osobistego lub nie miała konta od dnia określonego w regulaminie promocji (w obecnej edycji nie mogła mieć konta osobistego od 31.12.2022 r.).
- Jeśli po tym dniu była lub jest posiadaczem konta osobistego, nie może brać udziału w promocji jako nowy klient (jeśli w tym okresie zamknęła konto również nie może przystąpić do promocji).
Osoba, która otworzy konto i spełni warunki promocji otrzyma nagrodę 50 zł, a osoba polecająca 100 zł. Nagrody pieniężne przelejemy na konta osobiste klientów.
Kwota nagrody netto dla klienta obecnego (polecającego) to 100 zł.
Kwota nagrody brutto to 123 zł, od której odprowadzimy podatek 23 zł i otrzymasz netto 100 zł.
WAŻNE – Ty nie musisz nic robić, podatek odprowadzamy za Ciebie. Nie musisz go też nigdzie wykazywać w zeznaniach podatkowych.
W tej edycji jako obecny klient/obecna klientka dostaniesz jedną nagrodę za każdego nowego klienta/nową klientkę z Twojego polecenia.
Kod jest zawsze dostępny w bankowości internetowej i bankowości mobilnej. Możesz też zadzwonić na Infolinię lub zgłosić się do oddziału w celu ponownego wysłania kodu.
Do 30.06.2025 r.
W bankowości internetowej i aplikacji mobilnej będzie widoczna informacja, ile razy kod został wykorzystany.
Zgody można wyrazić w bankowości internetowej, na infolinii oraz w placówkach.
Nie otrzymasz nagrody ani Ty, ani nowy klient.
Kiedy spełnią warunki wskazane w regulaminie promocji.
Nagrody dla obecnego i nowego klienta wypłacimy w kolejnym miesiącu po spełnieniu warunków przez nowego klienta, który założył konto z kodem polecenia. W edycji 1/2025 miesiące wypłaty nagrody to lipiec, sierpień, wrzesień lub październik 2025 - zobacz przykłady:
- Jeśli nowy klient założy konto w marcu 2025 r., przelewy 2000 zł na konto muszą być w kwietniu, maju i czerwcu 2025 r. Przelejemy nagrody na konta osobiste nowego i obecnego klienta najpóźniej do końca lipca 2025 r.
- Jeśli nowy klient założy konto w kwietniu 2025 r., przelewy 2000 zł na konto muszą być w maju, czerwcu i lipcu 2025 r. Przelejemy nagrody na konta osobiste nowego i obecnego klienta najpóźniej do końca sierpnia 2025 r.
- Jeśli nowy klient założy konto w maju 2025 r., przelewy 2000 zł na konto muszą być w czerwcu, lipcu i sierpniu 2025 r. Przelejemy nagrody na konta osobiste nowego i obecnego do końca września 2025 r.
- Jeśli nowy klient założy konto w czerwcu 2025 r., przelewy 2000 zł na konto muszą być w lipcu, sierpniu i wrześniu 2025 r. Przelejemy nagrody na konta osobiste nowego i obecnego do końca października 2025 r.