Zablokowałem kartę. Jak mogę ją odblokować?
Kartę możesz odblokować w Bankowości Internetowej, Mobilnej lub telefoniczne poprzez Infolinię banku oraz w oddziale banku.
ODBLOKOWANIE KARTY W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
- zaloguj się do Bankowości Internetowej,
- wybierz zakładkę Karty, gdzie wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty,
- następnie wybierz przycisk Szczegóły przy karcie, która jest zablokowana,
- w tym widoku pojawia się opcja Odblokuj kartę,
- po wybraniu tej opcji i kliknięciu Zapisz, otrzymasz kod autoryzacyjny w wiadomości SMS,
- zatwierdź operację otrzymanym kodem SMS.
ODBLOKOWANIE KARTY W BANKOWOŚCI MOBILNEJ
- zaloguj się do Bankowości Mobilnej,
- w menu głównym aplikacji, w sekcji Moje produkty, wybierz opcję Karty,
- w odpowiedniej zakładce (karty są podzielone na: Karty debetowe i Karty Kredytowe) znajdź kartę, którą chcesz odblokować i wybierz przycisk Szczegóły karty,
- następnie naciśnij przycisk Odblokuj, dostępny na dole ekranu,
- na kolejnym ekranie odczytaj potwierdzenie odblokowania karty i wybierz przycisk Odblokuj kartę,
- po potwierdzeniu odblokowania karty Twoim kodem PIN do Bankowości Mobilnej, karta zostanie odblokowana.
ODBLOKOWANIE KARTY PRZEZ INFOLINIĘ
- zadzwoń pod numer+48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 i
- zaloguj się do Bankowości Telefonicznej,
- po zalogowaniu wybierz połączenie z konsultantem.