Nie pamiętam kodu PIN do karty – co mam zrobić?
PIN możesz zmienić w Bankowości Internetowej, Mobilnej oraz telefonicznie poprzez Infolinię banku.
ZMIANA PINU W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
- zaloguj się do Bankowości Internetowej,
- wybierz zakładkę Karty, gdzie wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty,
- następnie wybierz przycisk Szczegóły przy karcie, której dyspozycja ma dotyczyć,
- w tym widoku pojawia się opcja Zmień PIN,
- po wciśnięciu tego przycisku system prosi o wprowadzenie numeru PIN, który ma zostać przypisany do karty,
- we wskazanym miejscu wpisz wybrane przez siebie cztery cyfry, a następnie powtórz je we wskazanym polu i kliknij Zapisz,
- następnie potwierdź zmianę kodem autoryzacyjnym, który otrzymasz SMS-em.
ZMIANA PINU W BANKOWOŚCI MOBILNEJ
- zaloguj się do Bankowości Mobilnej,
- w menu głównym aplikacji w sekcji Moje produkty wybierz opcję Karty,
- w odpowiedniej zakładce (karty są podzielone na: Karty debetowe i Karty Kredytowe) znajdź kartę, której PIN chcesz zmienić i wybierz przycisk Szczegóły karty,
- na dole ekranu pojawi się przycisk Więcej, którego wybór umożliwi Ci przejście do opcji Zmień PIN,
- w następnym kroku zdefiniujesz nowy kod PIN do karty i potwierdzisz zmianę poprzez podanie PIN-u do Bankowości Mobilnej.
ZMIANA PINU PRZEZ BANKOWOŚĆ TELEFONICZNĄ
- zadzwoń na Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01,
- wybierz opcję Klient Indywidualny, a następnie Logowanie do Bankowości Telefonicznej,
- po prawidłowym zalogowaniu do usługi, wybierz z menu opcję Aktywacja karty, nadanie lub zmiana numeru PIN,
- lektor wyczyta 4 ostatnie cyfry z każdej karty, którą posiadasz,
- przy tej, do której chcesz zmienić PIN, wciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę wskazaną przez lektora i potwierdź #,
- wprowadź swój PIN do karty i potwierdź #, następnie powtórz tę czynność,
- lektor poinformuje Cię o poprawnym nadaniu kodu PIN.
Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, zadzwoń na Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01, a następnie:
- wybierz opcję Klient Indywidualny,
- następnie Połączenie z Konsultantem,
- na początku rozmowy zadamy Ci kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość. Po pozytywnej weryfikacji konsultant przełączy Cię do procesu nadawania PIN-u,
- następnie lektor wyczyta 4 ostatnie cyfry z każdej karty, którą posiadasz,
- przy tej, do której chcesz zmienić PIN, wciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę wskazaną przez lektora i potwierdź #,
- wprowadź swój PIN do karty i potwierdź #. W kolejnym kroku powtórz tę czynność,
- na koniec lektor poinformuje Cię o poprawnym nadaniu kodu PIN.