Co jeszcze powinienem wiedzieć o płatnościach zabezpieczonych usługą 3D Secure?
Co mam zrobić, gdy otrzymam informację o konieczności kontaktu z bankiem?
Sprawdź, czy:
- poprawnie wprowadziłeś numer karty. Jeśli tak — dokonaj transakcji ponownie,
- posiadamy Twój aktualny numer telefonu. W tym celu zadzwoń na naszą infolinię i potwierdź lub zaktualizuj nr telefonu.
Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem SMS-a z kodem do potwierdzenia transakcji?
Sprawdź, czy posiadamy Twój aktualny numer telefonu. W tym celu zadzwoń na naszą infolinię. Jeśli Twój numer telefonu jest błędny lub nie został wprowadzony, zleć jego aktualizację pracownikowi infolinii.
Nie mogę wprowadzić kodu SMS lub nie widzę pola do wpisania kodu SMS
- sprawdź, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki,
- spróbuj zrealizować transakcję na innym urządzeniu, np. komputerze, ponieważ błąd może być spowodowany dokonywaniem płatności przez telefon (strona może się nieprawidłowo wyświetlać).
Co mam zrobić, gdy chcę dokonać płatności internetowej i aktywować usługę, ale w komunikacie do potwierdzenia kodem SMS jest informacja "skontaktuj się z Bankiem" przez co nie możesz samodzielnie aktywować usługi?
Sprawdź, czy posiadamy Twój aktualny numer telefonu. W tym celu zadzwoń na naszą infolinię. Jeśli Twój numer telefonu jest błędny lub nie został wprowadzony, zleć jego aktualizację pracownikowi infolinii.
Jak mogę zmienić język wyświetlanych komunikatów dotyczących usługi 3D Secure?
Komunikaty dotyczące usługi 3D Secure dostępne są w języku polskim i angielskim. Możesz zmienić język w górnym rogu komunikatu.