Co to jest i do czego służy Bankowość Telefoniczna?
Bankowość Telefoniczna jest jednym z kanałów obsługi Bankowości Elektronicznej. Jest to bezpłatna usługa, dzięki której możesz wydawać liczne dyspozycje przez Infolinię VeloBanku bez wychodzenia z domu.
Każdorazowy kontakt z Infolinią wymaga od Ciebie zalogowania się do Bankowości Telefonicznej, abyśmy mieli pełen wgląd w posiadane przez Ciebie produkty, a także mogli udzielić Ci odpowiedzi na stawiane pytania oraz poprawnie wykonać wydawane przez Ciebie dyspozycje. Część dyspozycji jest dostępna całodobowo w automatycznym serwisie telefonicznym, a niektóre wymagają kontaktu z konsultantem.
Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje o Twoich produktach ważne jest, abyś po połączeniu z Infolinią pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 wybrał opcję Klienta Indywidualnego, która w kolejnym kroku umożliwi Ci zalogowanie się do Bankowości Telefonicznej.