Jak zmienić hasło do Bankowości Mobilnej?
Hasło możesz zmienić bezpośrednio w aplikacji mobilnej wybierając Menu (trzy kreski w górnym rogu ekranu), a następnie w sekcji Ustawienia przycisk Zmiana hasła. Zmiana będzie wymagała podania dotychczasowego hasła oraz zatwierdzenia poprzez podanie kodu PIN do aplikacji mobilnej.
Jeśli nie pamiętasz dotychczasowego hasła masz dwie możliwości:
- W aplikacji mobilnej przed zalogowaniem wybierz Menu, a następnie opcję Lista profili. Po wybraniu przycisku Dodaj nowy profil będziesz mógł utworzyć kolejny profil weryfikując się loginem i hasłem do Bankowości Internetowej. Po podaniu danych do logowania w Bankowości Internetowej zostaniesz poproszony o zdefiniowanie nowego hasła do Bankowości Mobilnej. Pamiętaj, aby przed kolejnym logowaniem do aplikacji mobilnej wybrać najpierw nowy profil – wejdź w Menu, Lista profili i oznacz nowy profil jak domyślny. W tym samym miejscu możesz usunąć poprzedni profil, do którego nie pamiętasz hasła – wybierz przy nim przycisk Usuń.
- Usuń dane urządzenia mobilnego w Bankowości Internetowej (Ustawienia, Aplikacje, zakładka Bankowość Mobilna, przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji Aktywne urządzenia mobilne wybierz przycisk Usuń). Następnie ponownie zainstaluj aplikację i zdefiniuj hasło do aplikacji zainstalowanej na telefonie komórkowym.