Czym jest kod PIN do Bankowości Mobilnej?
Aby w pełni korzystać z Bankowości Mobilnej i dokonywać operacji należy zdefiniować kod PIN, którym będziesz zatwierdzał dyspozycje dokonane za pośrednictwem aplikacji mobilnej takie jak np. przelewy.
Kod PIN składa się z 4 cyfr. Możesz go ustanowić:
- bezpośrednio w Bankowości Mobilnej wybierając Menu, a następnie w sekcji Ustawienia przycisk Nadaj PIN;
- w Bankowości Internetowej w Ustawieniach, w sekcji Aplikacje wybierając zakładkę Bankowość Mobilna. Przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji Aktywne urządzenia mobilne wybierz przycisk Nadaj PIN.
Ze względu bezpieczeństwa kod PIN musi zawierać min. trzy różne cyfry i nie może składać się z czterech kolejnych cyfr.
Dla ułatwienia po pierwszej instalacji aplikacji mobilnej, kiedy zalogujesz się do Bankowości Mobilnej zobaczysz przypomnienie kierujące do nadania PIN-u w Bankowości Mobilnej.