Gdzie odzyskam login do logowania do bankowości internetowej?

Jeśli nie jesteś w stanie znaleźć albo nie pamiętasz loginu do bankowości internetowej, możesz go samodzielnie odzyskać poprzez:

  • pytania weryfikacyjne,
  • weryfikację za pomocą aplikacji mObywatel.

Opcja 1. Przypomnij login.

Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na numer telefonu podany w Twojej bankowości zostanie wysłany kod autoryzacyjny, a na ekranie wyświetli się komunikat „W celu przypomnienia loginu niezbędne jest podanie hasła autoryzacyjnego, które zostało wysłane na Twój numer telefonu”. Gdy poprawnie podasz kod autoryzacyjny z SMS-a, na adres e-mail  podany w Twojej bankowości zostanie wysłany login, którym możesz zalogować się do swojej Bankowości.

Opcja 2. Przypomnij login  z aplikacją mObywatel:

  • zaloguj się do aplikacji mObywatel,
  • wybierz z dolnego menu ikonę Kod QR,
  • kliknij w „Zeskanuj kod QR”,
  • zeskanuj wyświetlany kod QR lub go przepisz,
  • potwierdź przekazanie nam swoich danych w aplikacji,
  • potwierdź swoją dyspozycję kodem SMS.

Login możesz odzyskać również:

  • na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01. Wybierz opcję Klienta Indywidulanego, a następnie logowanie do bankowości telefonicznej lub połączenie z konsultantem. Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora.

 

Czy odpowiedź była pomocna?