Gdzie odzyskam login do logowania do bankowości internetowej?
Jeśli nie jesteś w stanie znaleźć albo nie pamiętasz loginu do bankowości internetowej, możesz go samodzielnie odzyskać poprzez:
- pytania weryfikacyjne,
- weryfikację za pomocą aplikacji mObywatel.
Opcja 1. Przypomnij login.
Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na numer telefonu podany w Twojej bankowości zostanie wysłany kod autoryzacyjny, a na ekranie wyświetli się komunikat „W celu przypomnienia loginu niezbędne jest podanie hasła autoryzacyjnego, które zostało wysłane na Twój numer telefonu”. Gdy poprawnie podasz kod autoryzacyjny z SMS-a, na adres e-mail podany w Twojej bankowości zostanie wysłany login, którym możesz zalogować się do swojej Bankowości.
Opcja 2. Przypomnij login z aplikacją mObywatel:
- zaloguj się do aplikacji mObywatel,
- wybierz z dolnego menu ikonę Kod QR,
- kliknij w „Zeskanuj kod QR”,
- zeskanuj wyświetlany kod QR lub go przepisz,
- potwierdź przekazanie nam swoich danych w aplikacji,
- potwierdź swoją dyspozycję kodem SMS.
Login możesz odzyskać również:
- w Placówce Banku
- na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01. Wybierz opcję Klienta Indywidulanego, a następnie logowanie do bankowości telefonicznej lub połączenie z konsultantem. Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora.