Gdzie odzyskam dane do logowania do bankowości internetowej?
Jeśli nie możesz znaleźć albo nie pamiętasz loginu lub hasła do Bankowości Internetowej:
- możesz skorzystać z opcji przypomnienia loginu i resetu hasła bezpośrednio na stronie logowania
- pójdź do placówki banku
- skontaktuj się z infolinią VeloBanku pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01, wybierz opcję klienta indywidulanego, a następnie logowanie do bankowości telefonicznej lub połączenie z konsultantem. Infolinia dla klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora.
Zanim zadzwonisz na Infolinię przygotuj login i hasło do bankowości telefonicznej.
Login do bankowości telefonicznej jest taki sam jak do bankowości internetowej, natomiast hasło wysłaliśmy do Ciebie SMS-em. Po przygotowaniu tych danych zadzwoń na infolinię, wybierz opcję klienta indywidualnego, a następnie logowanie do bankowości telefonicznej. Po zalogowaniu będziesz mieć możliwość odblokowania dostępu do bankowości internetowej - w kolejnym kroku lektor udostępni Ci opcję resetu hasła do bankowości internetowej. Po zatwierdzeniu jej symbolem #, dostaniesz SMS-a z jednorazowym hasłem do logowania się do bankowości internetowej.
Jeśli nie pamiętasz lub nie posiadasz danych do logowania do bankowości telefonicznej, na naszej infolinii wybierz opcję klienta indywidualnego, a następnie połączenie z konsultantem, który po weryfikacji pomoże Ci odblokować dostęp do bankowości internetowej.