Menu - segmenty
[Klienci indywidualni] Menu - pomoc
Pełną ofertę zegarków z usługą Garmin Pay™ znajdziesz tutaj
Pobierz aplikację Garmin Connect Mobile™ (aplikacja dostępna dla telefonów z systemem Android oraz iOS) i załóż konto.
Wyszukaj swój zegarek i zsynchronizuj go z aplikacją.
W aplikacji Garmin Connect Mobile™ wybierz opcję „Garmin Pay”, a następnie kliknij „Utwórz portfel”.
Ustaw czterocyfrowe hasło do portfela kart.
Wybierz opcję „Dodaj kartę”
Wprowadź dane karty (m.in. numer karty, datę ważności, kod CVV2)
Zaakceptuj Regulamin usługi Garmin Pay™, a następnie wpisz kod weryfikacyjny, który otrzymasz SMSem na numer telefonu zarejestrowany w Banku
Gotowe! Wybrana karta będzie widoczna w aplikacji Garmin Connect Mobile™ oraz na wyświetlaczu zegarka
W chwili obecnej do usługi Garmin Pay™ mogą zostać dodane karty Mastercard, które posiadają następujące numery BIN (pierwszych 6 cyfr numeru karty): 516831, 516832, 520084, 522829, 536366, 557536, 557537, 537511.
Krok 1
Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk „akcji” lub menu, a następnie wybierz ikonę portfela.
Krok 2
Wybierz kartę, którą chcesz dokonać płatności (w przypadku, gdy w portfelu masz dodaną więcej niż jedną kartę).
Krok 3
Wpisz czterocyfrowe hasło.
Krok 4
W ciągu 60 sekund zbliż zegarek do terminala płatniczego. Po dokonaniu pierwszej płatności, w ciągu następnych 24 godzin możesz płacić swoim zegarkiem bez konieczności ponownego wpisywania hasła*.
*Jeśli jednak w tym czasie ściągniesz zegarek z ręki lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy próbie dokonania następnej transakcji zostaniesz poproszony o ponowne wpisanie hasła.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik