[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Monika Banyś
Rzeczniczka Prasowa


biuroprasowe@velobank.pl

01.09.2023
Po możliwości założenia VeloKonta z pomocą aplikacji mObywatel i uczestnictwa w akcji Sadzimy razem #VeloLas, od 1 września br. VeloBank jest gotowy na weryfikację tożsamości klientów w placówkach oraz u pośredników za pomocą mDowodu. To nowość wprowadzona w najnowszej wersji aplikacji mObywatel 2.0.
29.08.2023
VeloBank przygotował „Lokatę na koniec wakacji” dostępną w bankowości mobilnej, która pomoże powiększyć oszczędności na dalszą część roku. Na 3-miesięcznym depozycie można zyskać 6% w skali roku dla środków od 1 tys. do 20 tys. zł. To propozycja dla osób, które cenią sobie wygodę oszczędzania z aplikacją mobilną.
23.08.2023
VeloBank we współpracy z Prudential, oferującym w Polsce ubezpieczenia pod marką Pru, rozwija swoją ofertę ubezpieczeniową o kolejne produkty dla klientów indywidualnych. Po udanym czerwcowym starcie kooperacji pomiędzy bankiem a ubezpieczycielem, w wyniku której klientom zaoferowane zostało ubezpieczenie na życie Komfort Życia, przyszedł czas na dalszy rozwój oferty ubezpieczeniowej w VeloBanku.
11.08.2023
VeloBank startuje z pilotażem programu VeloTalent, którego celem jest wsparcie wyjątkowych osobowości świata kultury, nauki i sportu w rozwoju ich kariery. Projekt inauguruje mecenat nad wydawnictwem muzycznym z udziałem Aleksandry Świgut, jednej z najciekawszych polskich pianistek. Artystka, poza pomocą w nagraniu i wydaniu płyty, zyska też wsparcie m.in. w kreowaniu marki osobistej w mediach społecznościowych oraz zdobędzie wiedzę z zakresu zarządzania finansami. Na podobną pomoc będą mogli liczyć kolejni uczestnicy programu VeloTalent.
10.08.2023
VeloBank przygotował ofertę zdalnego kredytu na samochód dla pracowników firm z branż energetycznej, finansowej, farmaceutycznej oraz ochrony zdrowia. To opcja wygodnego finansowania, dla którego po dostarczeniu wymaganych dokumentów pozytywną decyzję można dostać nawet w 2 godziny i to bez konieczności wychodzenia z biura lub domu.
08.08.2023
VeloBank wystartował z nową kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje.