Karta VeloBanku wygrywa w Cashless Pay 2024
Pionowa karta płatnicza z motywem graficznym w stylu pop art, wydana przez Mastercard dla VeloBanku, zwyciężyła w piątej edycji branżowego plebiscytu organizowanego przez redakcję Cashless.pl. Czytelnicy fintechowego portalu głosowali w kategorii „Najciekawsza karta płatnicza 2024 r.” na jeden z ośmiu wzorów reprezentujących wiodące instytucje finansowe w Polsce.
Oprócz wyróżniających się projektów kart, w tegorocznym konkursie Cashless Pay nagrodzono najciekawszy projekt płatniczy oraz wydarzenie, które miało wpływ na branżę w 2024 roku. Wyróżnienie za nowatorski projekt karty odebrał podczas spotkania Cashless Breakfast Paweł Wawiernia, Dyrektor Biura Kart i Płatności Alternatywnych w VeloBanku.
Piękna, użyteczna i ekologiczna
Nagrodzona w ramach piątej edycji ogólnopolskiego plebiscytu Cashless Pay 2024 karta VeloBanku to jeden z czterech projektów, które ujrzały światło dzienne latem zeszłego roku. Zorientowane w układzie pionowym grafiki w stylu pop art odwołują się do sportu i sztuki, motywów przewodnich inicjatyw CSR realizowanych przez bank. Zwycięska karta z motywem kolarskim to odniesienie do zaangażowania VeloBanku w sponsoring VIA Dolny Śląsk – popularnego cyklu amatorskich wyścigów kolarskich oraz prowadzenia własnej drużyny juniorskiej VeloTalent Cycling Team.
Oprócz designu, wyróżniony projekt charakteryzuje się też użytecznością; wrażliwe dane zostały przeniesione na rewers karty, co zwiększa poziom bezpieczeństwa podczas korzystania z niej w miejscach publicznych. Wyposażono ją również w tzw. blind notch, czyli wycięcie ułatwiające użytkowanie jej przez niewidomych i słabowidzących. Co ważne, karta w całości powstała z materiałów z recyklingu.
- Nagroda w kategorii „Najciekawsza karta płatnicza 2024 r.” plebiscytu Cashless Pay to ukłon w stronę naszych klientów oraz tych, którzy rozwijają wizerunek VeloBanku. W piątej edycji branżowego rankingu doceniono projekt oparty na motywach ściśle związanych z DNA naszej marki. Zaangażowanie banku we wsparcie kolarstwa w Polsce to ważna część społecznej odpowiedzialności VeloBanku, który stara się bardziej. W ramach sponsoringu VIA Dolny Śląsk oraz VeloTalent Cycling Team doceniamy pasję do sportu i promujemy zdrowy styl życia. Cieszę się, że nasza nowatorska i stworzona z ekologicznych materiałów karta, podkreśla charakter VeloBanku i zdobywa uznanie w branży płatniczej – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Marketingu i Komunikacji w VeloBanku.
Więcej o kartach dostępnych w VeloBanku dowiesz się ze strony: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/karty.