Mechanizm "callback" przy aktywacji aplikacji VeloBanku
Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas kluczowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowego standardu aktywacji bankowości mobilnej.
Standard będzie obejmował klientów, którzy:
pierwszy raz zainstalują naszą aplikację,
wcześniej ją odinstalowali i ponownie instalują,
albo uruchamiają ją na nowym urządzeniu.
Zamiast przepisywania kodu SMS, aby aktywować bankowość mobilną, klienci dostaną kod autoryzacyjny. Zostanie on podyktowany przez lektora podczas automatycznego połączenia na numer telefonu klienta. Kod będzie trzeba wpisać w aplikacji, aby ją aktywować. Zostanie on podany dwukrotnie.
W przypadku gdyby nie udało się zapamiętać lub przepisać kodu, będzie można ponowić połączenie, podczas którego zostanie podany nowy.
1. Wpisz dane logowania do bankowości internetowej. Może to być alias lub login.
2. Wpisz hasło do bankowości internetowej.
3. Wybierz sposób logowania do bankowości mobilnej: a. hasło, b. symbol graficzny.
W przypadku wzoru graficznego - należy połączyć minimum osiem punktów, które utworzą wzór.
4. Dzięki mobilnej autoryzacji wygodnie zatwierdzisz przelewy w aplikacji, zamiast przepisywać kody SMS.
5. Nadaj czterocyfrowy kod PIN, którym będziesz potwierdzać operacje zlecane w bankowości mobilnej.
6. Powtórz kod PIN, aby go zatwierdzić.
7. Odsłuchaj kod, który należy wpisać na ekranie urządzenia, na którym aktywujesz bankowość mobilną.
8. Wpisz kod z wiadomości głosowej.
Po prawidłowym przejściu procesu aktywacji aplikacja będzie gotowa, aby z niej wygodnie korzystać.