Zmieniliśmy się w VeloBank. Stawiamy na nowoczesność, bezpieczeństwo i jeszcze lepszą obsługę.
Co się nie zmieni:
- numery rachunków bankowych,
- produkty i usługi, z których obecnie korzystasz,
- terminy ważności kart,
- numery PIN,
- hasła do bankowości internetowej i mobilnej,
- adresy placówek,
- warunki zawartych umów,
- numery infolinii,
- zlecone transakcje, które realizujemy na bieżąco.
Zmienią się:
- nazwy niektórych produktów i usług,
- adres strony internetowej,
- adresy mejlowe naszych pracowników. Wszystkie adresy będą miały końcówkę @velobank.pl
Jako klient nic nie musisz robić
Cały proces zmiany marki odbędzie się automatycznie. Wszystko zrobimy za Ciebie.
Kiedy zmiany wejdą w życie?
Prace serwisowe rozpoczną się już w piątek 18.11.2022 r.
Między 18 a 20.11.2022 r. mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości, o których będziemy informowali z wyprzedzeniem. Na wszelki wypadek zrób wcześniej wszystkie ważne przelewy. Z góry przepraszamy za utrudnienia.
Wszystkie szczegółowe informacje o zmianach znajdziesz tutaj.
W przypadku pytań zapraszamy do mejlowego lub telefonicznego kontaktu z naszym bankiem.
Z pozdrowieniami,
Zespół VeloBanku