Centrum Obsługi Klienta Premium

Centrum Obsługi Klienta Premium

Umów spotkanie

Zaplanuj rozmowę z naszym Doradcą


Umów spotkanie
Centrum Obsługi Klienta Premium
Zadzwoń do nas

Z telefonów w Polsce i za granicą:

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00.
Opłata za połączenie według taryfy operatora. Rozmowa w języku polskim.

Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:

•    po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone,
•    lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.

Formularz kontaktowy

Pokaż pełną treść
Dane teleadresowe
Dane teleadresowe

SWIFT: GBGCPLPK

VeloBank S.A.

Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C
00-843 Warszawa

Wpis do rejestru Sądu Rejonowego
dla m.st. Warszawy

KRS: 0000991173
NIP: 7011105189
REGON: 523075467
Wysokość kapitału zakładowego:
25.000.000,00 zł (w pełni opłacony)

Bank w najbliższej okolicy

Wyszukiwarka Placówek Banku, Bankomatów lub Wpłatomatów.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza online.

Zastrzeżenie karty

W celu zastrzeżenia karty prosimy o kontakt:

+48 32 604 31 61

Zastrzeganie kart dostępne 24h/7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie wg taryfy operatora. Usługa dostępna w języku polskim i angielskim.

W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość