Kontakt
- Strona główna
- Bankowość Premium
- Kontakt
Centrum Obsługi Klienta Premium
Centrum Obsługi Klienta Premium
Możesz porozmawiać z naszym doradcą bez wychodzenia z domu, bez kolejek.
Podczas wideorozmowy doradca:
- przedstawi Ci ofertę kont osobistych i oszczędnościowych, lokat i kart płatniczych,
- sprawdzi informacje o Twoich produktach oraz przyjmie dyspozycje obsługowe,
- pomoże zalogować się do bankowości internetowej,
- odpowie na pytania dotyczące usług i produktów w naszym banku.
Z telefonów w Polsce i za granicą:
Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00.
Opłata za połączenie według taryfy operatora. Rozmowa w języku polskim.
Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:
• po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone,
• lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.
SWIFT: GBGCPLPK
VeloBank S.A.
Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C
00-843 Warszawa
Wpis do rejestru Sądu Rejonowego
dla m.st. Warszawy
KRS: 0000991173
NIP: 7011105189
REGON: 523075467
Wysokość kapitału zakładowego:
711.734.000,00 zł (w pełni opłacony)
Wyszukiwarka Placówek Banku, Bankomatów lub Wpłatomatów.
W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza online.
W celu zastrzeżenia karty prosimy o kontakt:
Zastrzeganie kart dostępne 24h/7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie wg taryfy operatora. Usługa dostępna w języku polskim i angielskim.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik