Wsparcie dla powodzian

 

Instrukcja zawnioskowania o narzędzie pomocowe

 

1
Wypełnij wniosek na WWW banku (wszystkie wymagane pola)
2
Podpisz wniosek przy użyciu:

- Jeżeli wnioskujesz jako konsument: cztery ostatnie cyfry Twojego PESEL-u i nazwisko panieńskie matki
- Jeżeli wnioskujesz jako firma w przypadku kredytów samochodowych: Regon i NIP

3
Wyślij formularz/wniosek do banku po uzupełnieniu i podpisaniu (zgodnie z powyższą instrukcją)

 

Mogą Państwo skorzystać z tych rozwiązań jeśli:

  • zostali Państwo poszkodowani w wyniku powodzi lub jej bezpośrednich następstw, która miała miejsce na terenie Polski we wrześniu 2024 oraz
  • posiadają Państwo w banku kredyt czynny na dzień złożenia wniosku zaciągnięty do 16 września 2024 r. włącznie
  • na dzień 31 sierpnia 2024 lub na dzień złożenia tego wniosku nie posiadali Państwo opóźnienia w spłacie kapitału lub odsetek powyżej 30 dni;
  • złożą Państwo ten wniosek odrębnie do każdej z umów (jeżeli posiadają Państwo więcej umów kredytowych) do 31 grudnia 2024 r.

Rozwiązania nie są dostępne jeśli:

  • posiadają Państwo kredyt hipoteczny udzielony w ramach programu Bezpieczny Kredyt 2% lub 
  • w momencie złożenia tego wniosku korzystają Państwo z odroczenia płatności pierwszej raty w ramach dostępnej w banku oferty dla kredytów konsumenckich (kredyt gotówkowy, konsolidacyjny, ratalny).

Wniosek o prolongatę/karencję w spłacie konsumpcyjnego kredytu gotówkowego, kredytu samochodowego lub kredytu/pożyczki hipotecznej w związku z powodzią oraz wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej na części terytorium Polski

W dalszej części tego dokumentu wnioskodawcy nazywani są jako: „Kredytobiorca/Pożyczkobiorca” lub „Państwo” natomiast umowa, której dotyczy wniosek jako: „Umowa Kredytu/Umowa Pożyczki/”Kredyt/Pożyczka”.

W związku z powodzią oraz wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej na części terytorium Polski wnioskuję o (wybierz jedno):

a) Prolongata obowiązywać będzie od najbliższej raty zgodnie z harmonogramem spłat pod warunkiem, że aneks zostanie zawarty co najmniej 5 dni roboczych przed terminem płatności tej raty. W przeciwnym wypadku prolongata będzie obowiązywała od następnej raty.

b) Suma odsetek naliczonych w okresie prolongaty zostanie rozłożona na równe, nieoprocentowane raty (równe liczbie rat Kredytu/Pożyczki pozostałych do spłaty po prolongacie), które następnie zostaną dodane do rat Kredytu/Pożyczki spłacanego po upływie okresu prolongaty. Od rozłożonych na raty odsetek Bank nie będzie naliczać i pobierać dalszych odsetek.

a) Karencja obowiązywać będzie od najbliższej raty zgodnie z harmonogramem spłat pod warunkiem, że aneks zostanie zawarty co najmniej 5 dni roboczych przed terminem płatności tej raty. W przeciwnym wypadku karencja będzie obowiązywała od następnej raty.

b) W okresie karencji do spłaty będą wyłącznie raty odsetkowe.

Oświadczam, że:

Wskaż sposób w jaki chcesz zawrzeć aneks do umowy:

pod nr: +48 664 919 797 (lub +48 32 604 30 01 - dla Klientów dzwoniących z zagranicy), dla Klientów Bankowości Premium +48 22 203 03 03, dla Klientów Private Banking +48 22 203 03 01 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora

Wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne ale niezbędne w celu zawarcia aneksu za pośrednictwem infolinii.

W celu autoryzacji podaję: