Bezpieczeństwo
Zachowaj ostrożność, gdy składasz wniosek o świadczenie.
Wiadomości otrzymujesz od nas ze znanych Ci adresów e-mail, w SMS lub z naszej bankowości elektronicznej. Wniosek możesz złożyć, gdy zalogujesz się do bankowości internetowej. Potwierdzenie złożenia wniosku otrzymasz jako urzędowe poświadczenie odbioru (UPO) na adres e-mail, który podasz we wniosku. Wiadomość otrzymasz z adresu noreply@zus.pl.
Pamiętaj także o podstawowych zasadach bezpieczeństwa:
- nigdy nie korzystaj z linków do stron wymagających wpisywania Twoich danych logowania,
- loguj się do bankowości internetowej zawsze za pomocą przycisku „Zaloguj” na stronie głównej naszego banku,
- nie instaluj na komputerze/telefonie żadnych aplikacji ani oprogramowania, aby wypełnić wniosek o świadczenie
- nie podawaj nikomu loginów i haseł do bankowości elektronicznej, danych kart płatniczych,
- nie podawaj nikomu kodów autoryzacyjnych oraz kodów BLIK.