Bankowość Mobilna
- Strona główna
- Private Banking
- Bankowość Elektroniczna
- Bankowość Mobilna
W aplikacji VeloBank w dowolnym momencie można zweryfikować stan konta, sprawdzić historię transakcji i wygodnie wykonać dowolny przelew.
Nie trzeba już szukać parkometru, bo za postój można zapłacić w aplikacji VeloBank.
Wystarczy aktywować usługę w aplikacji mobilnej i sprawdzić jakie to wygodne!
W VeloBank klienci zapłacą tylko za rzeczywisty czas parkowania. Zgodnie z cennikiem danej strefy, zamrozimy kwotę na koncie za jeden cykl rozliczeniowy. Zwykle jest to godzina. Wystarczy zakończyć parkowanie w aplikacji w momencie opuszczenia miejsca postoju. Blokada zostanie zdjęta – a klient rozliczy się za rzeczywisty koszt postoju.
Skuteczna kontrola wydatków poprzez blokowanie odpowiedniej kwoty na realizację planowanej płatności.
Wygodne i intuicyjne zarządzanie zleceniami stałymi, w dowolnym miejscu i czasie.
Szybkie i bezpieczne logowanie do aplikacji. Wystarczy telefon wyposażony w skaner odcisków palców.
Możliwość wykonania pilnego przelewu do Urzędu Skarbowego czy ZUS w aplikacji mobilnej.
Szybkie i bezpieczne sprawdzenie stanu konta bez konieczności logowania do aplikacji.
Płatności telefonem w sklepie w i internecie oraz wypłaty z bankomatów dzięki kodom BLIK.
Samodzielna zmiana wyglądu aplikacji, by mieć najważniejsze funkcje zawsze pod ręką. Wystarczy wybrać „Zarządzaj skrótami” na dole ekranu.
Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów:
Logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z haseł: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków, "wężykiem”, czyli znakiem graficznym lub biometrią (odcisk palca lub skan twarzy).
Transakcje wykonywane przez aplikację wymagają potwierdzenia kodem PIN.
Operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
Dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować z poziomu Bankowości Internetowej.
W Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 3 minutach braku aktywności.
Aby zarejestrować się po raz pierwszy w aplikacji, należy podać login i hasło z bankowości internetowej.
Prosimy o wybór między tradycyjną wersją hasła mobilnego składającą się min. z 4 znaków lub symbolem graficznym tzw. „wężykiem”. Od teraz właśnie w ten sposób będzie wyglądać logowanie do aplikacji. Jeśli telefon posiada czytnik linii papilarnych, można wybrać również opcję logowania odciskiem palca.
Należy to zrobić w sekcji Ustawienia w Menu aplikacji lub podczas pierwszego przelewu.
Początkowe limity to 1 000 zł jednorazowo i 5 000 zł dziennie, ale można dostosować je do swoich potrzeb. Możemy to zrobić po zalogowaniu do Bankowości Internetowej, klikając w Ustawienia, następnie w Bankowość Mobilna.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik