Promocja „Nagroda w VeloChwilach za zakupy w Carrefour” - edycja 2/2024
- Strona główna
- Promocja „Nagroda w VeloChwilach za zakupy w Carrefour” - edycja 2/2024
Łap nagrodę za codzienne zakupy
Zapłać za zakupy w Carrefour min. 150 zł kartą Mastercard i odbierz 2 vouchery po 50 zł w programie VeloChwile.
- Skorzystaj z promocji, dzięki której na Twoje konto w VeloChwilach wpadnie aż 8000 punktów!
- Wystarczy, że tak, jak zawsze, zrobisz swoje codzienne zakupy w Carrefour i zapłacisz za nie kartą Mastercard VeloBanku, zarejestrowaną w Programie VeloChwile.
- 8000 punktów to wartość m.in. 2 voucherów po 50 zł na kolejne zakupy w Carrefour lub u innego z Partnerów Programu VeloChwile np. Circle K, Decathlon, Smyk.
- Sprawdź listę dostępnych Partnerów
Jak zdobyć 8000 punktów w Programie VeloChwile?
Jak zdobyć 8000 punktów w Programie VeloChwile?
Krok 1
Upewnij się, że masz aktywną kartę debetową lub kredytową Jeśli jeszcze jej nie posiadasz, do dnia 14.11.2024 r. złóż wniosek i po otrzymaniu karty ją aktywuj.
Krok 2
Przystąp do Programu VeloChwile w swojej bankowości mobilnej do dnia 30.11.2024 r. – to zajmie tyko kilka minut.
Krok 3
Nie później niż do 30.11.2024 r. wyraź obowiązkowe zgody na przystąpienie do programu VeloChwile oraz zgodę marketingową dla Mastercard na wykorzystywanie Twoich danych kontaktowych.
Krok 4
Do dnia 15.12.2024. zrób zakupy w sklepie Carrefour* za minimum 150 zł i zapłać pełną kwotę swoją kartą z VeloBanku.
* Promocja nie obejmuje sklepów franczyzowych Carrefour. W celu zapoznania się z aktualną listą sklepów franczyzowych wykonaj następujące kroki: wejdź na stronę internetową https://www.carrefour.pl/sklepy, w polu „Szukaj sklepu…” wpisz frazę: „Supermarket Franczyzowy” lub „Hipermarket Franczyzowy” i wybierz przycisk „Szukaj”.
Zapoznaj się ze szczegółami w Regulaminie.
W jaki sposób zostanie przekazana nagroda?
Punkty zostaną dodane do Twojego konta w VeloChwilach w ciągu 21 dni roboczych od spełnienia wszystkich warunków. Punkty są ważne 3 miesiące od dnia zasilenia nimi rachunku.
Do kogo promocja jest skierowana?
Promocja jest dla Ciebie, jeśli jesteś osobą pełnoletnią i masz lub zawnioskujesz o kartę płatniczą (debetową i/lub kredytową) Mastercard VeloBanku.
Pamiętaj, że przed zrobieniem zakupów w Carrefour karta musi być zarejestrowana w Programie VeloChwile.
Jak przystąpić do Programu VeloChwile
Zapisz się do Programu VeloChwile przez bankowość mobilną. Z menu wybierz Usługi ⇒ Program VeloChwile. Wybierz kartę, którą chcesz dołączyć do programu.
Do programu możesz również dołączyć bezpośrednio przez stronę www.bezcennechwile.pl
Pamiętaj - by wziąć udział w promocji wyraź zgody marketingowe w Programie VeloChwile.
Które karty biorą udział w promocji?
Karty Mastercard wydane przez VeloBank (karty do konta lub karty kredytowe, w tym karty wirtualne), które spełniają łącznie następujące warunki:
- numer karty zaczyna się od: 557537, 537511, 536366, 522829, 520084, 516832, 516831, 515710, 513026, 54437096, 54875895, 54437051, lub 54875846,
- nie jest to karta biznesowa w rozumieniu regulaminu Programu VeloChwile.
W jaki sposób możesz zawnioskować o kartę?
1. W bankowości mobilnej i internetowej
- w menu głównym w sekcji Oferty wybierz opcje Karty debetowe lub Karty kredytowe,
- wybierz przycisk Złóż wniosek i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
2. Przez infolinię
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, dzwoniąc na numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora).
3. W placówce banku masz możliwość otrzymania karty niespersonalizowanej wydawanej na miejscu lub karty spersonalizowanej, którą otrzymasz pocztą.
Jak aktywować kartę?
Otrzymaną kartę możesz aktywować w Bankowości Internetowej, Mobilnej oraz telefonicznie za pośrednictwem Infolinii VeloBanku.
AKTYWACJA KARTY W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
- zaloguj się do Bankowości Internetowej,
- wybierz zakładkę Karty, gdzie wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty,
- następnie wybierz przycisk Szczegóły przy karcie, którą chcesz aktywować,
- po zmianie widoku należy wybrać opcję Aktywuj lub Zmień PIN. Po wybraniu jednej z tych opcji system prosi o wprowadzenie numeru PIN, który ma zostać przypisany do karty,
- we wskazanych miejscach wpisz wybrane przez siebie cztery cyfry, a następnie powtórz je we wskazanym polu i kliknij Zapisz,
- następnie zatwierdź zmianę podając kod autoryzacyjny otrzymany w wiadomości SMS.
Po dokonaniu pierwszej transakcji z użyciem chipa zostanie zaktualizowany PIN do karty oraz aktywowana funkcja zbliżeniowa.
AKTYWACJA KARTY W BANKOWOŚCI MOBILNEJ
- zaloguj się do Bankowości Mobilnej.
- w menu głównym aplikacji, w sekcji Moje produkty, wybierz opcję Karty.
- w odpowiedniej zakładce (karty są podzielone na: Karty Debetowe i Karty Kredytowe) znajdź kartę, którą chcesz aktywować i wybierz przycisk Szczegóły karty, a następnie Aktywuj.
- w kolejnym kroku zostaniesz poproszony o podanie pełnego numeru karty oraz ustanowienie PIN-u do karty, a następnie o autoryzację aktywacji karty Twoim kodem PIN do Bankowości Mobilnej.
- jeśli podasz poprawne dane, karta zostanie aktywowana.
- po dokonaniu pierwszej transakcji z użyciem chipa zostanie zaktualizowany PIN do karty oraz aktywowana funkcja zbliżeniowa.
AKTYWACJA KARTY PRZEZ INFOLINIĘ W BANKOWOŚCI TELEFONICZNEJ
- przygotuj login i hasło do Bankowości Telefonicznej. Login został wysłany do Ciebie mailem, a hasło SMS-em.
- zadzwoń na Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01, wybierz opcję Klient Indywidulany, a następnie Logowanie do Bankowości Telefonicznej.
- po prawidłowym zalogowaniu do usługi, wybierz z menu opcję Aktywacja karty, nadanie lub zmiana numeru PIN.
- lektor wyczyta 4 ostatnie cyfry z każdej karty, którą posiadasz. Przy tej, którą chcesz aktywować / zmienić PIN, wciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę wskazaną przez lektora i potwierdź #.
- następnie wprowadź swój PIN do karty i potwierdź #. Powtórz tę czynność.
Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie, lektor poinformuje Cię o poprawnym nadaniu numeru PIN.
Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, zadzwoń na Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 i wybierz opcję Klient Indywidualny, a następnie Połączenie z Konsultantem.
Na początku rozmowy, w celu weryfikacji, zadamy Ci kilka pytań, by potem przełączyć do procesu nadawania PIN-u. Lektor wyczyta 4 ostatnie cyfry z każdej karty, którą posiadasz. Przy tej, którą chcesz aktywować / zmienić PIN, wciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę wskazaną przez lektora i potwierdź #.
Następnie wprowadź swój PIN do karty i potwierdź #. Powtórz tę czynność. Lektor poinformuje Cię o poprawnym nadaniu numeru PIN.
Korzystasz z karty pierwszy raz?
Pierwszą transakcję należy wykonać z użyciem chipu, a następnie potwierdzić ją kodem PIN. Może to być np. płatność w sklepowym terminalu lub wypłata środków z bankomatu.
Dokumenty
Regulaminy
Nota prawna
Organizatorem promocji jest Mastercard Europe S.A. Możesz otrzymać 8 000 punktów w promocji „Nagroda w VeloChwilach za zakupy w Carrefour Edycja 2/2024" dla kart debetowych i kredytowych. Promocja trwa do 15.12.2024 r. lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi 6800 nagród. Aby skorzystać z promocji musisz być osobą pełnoletnią i mieć aktywną kartę, a jeśli jej nie posiadasz to zawnioskuj o nią do dnia 14.11.2024 r. i po jej otrzymaniu ją aktywuj. Karta musi być zrejestrowana w programie VeloChwile do dnia 30.11.2024 r. Wykonaj nią transakcje na łączną kwotę co najmniej 150 zł. Szczegóły promocji i listę wyłączeń zawarliśmy w Regulaminie promocji. Regulamin promocji i Regulamin Programu VeloChwile udostępniamy na www.velobank.pl i w naszych placówkach. Listę Partnerów znajdziesz na www.bezcennechwile.mastercard.pl/partnerzy