Przelewy na telefon BLIK
- Strona główna
- Bankowość Premium
- Karty
- Przelewy na telefon BLIK
Nie masz gotówki, a chcesz oddać znajomemu za kino? Nie masz drobnych, a chcesz rozliczyć wyjście na pizzę ze znajomymi?
Teraz to już nie problem! BLIK i jest…oddane.
Twój przelew dotrze do odbiorcy natychmiast, nie tracisz czasu na szukanie drobnych lub bankomatu ani, nie musisz prosić o przesłanie numeru rachunku. Numery telefonu do znajomych, przecież masz w telefonie! Tak samo jak BLIKA!
Aby odbierać przelewy na telefon BLIK powiąż swój numer telefonu z numerem konta w aplikacji VeloBank.
Potrzebujesz pożyczyć pieniądze od znajomego, a może ktoś zapomniał oddać Ci za wspólne zakupy?
Wyślij prośbę o przelew z aplikacji VeloBank. Gdy odbiorca ją zaakceptuje, pieniądze trafią od razu na Twoje konto.
Prośbę możesz wysłać do znajomych:
Nie musisz znać ich numeru rachunku, wystarczy numer telefonu.
Zaloguj się do aplikacji mobilnej, a następnie przejdź do usługi „Prośba o przelew”. Znajdziesz ją w ustawieniach BLIK.
Wybierz jednego lub kilku odbiorców prośby z książki lub wpisz ich ręcznie.
Następnie wpisz kwotę, o przesłanie której prosisz oraz tytuł prośby. Wyślij prośby do znajomych i czekaj na przelewy. Pamiętaj, że Twój znajomy może odrzucić prośbę lub nic z nią nie zrobić. Prośba o przelew czeka na reakcję przez 72 godziny.
Wspólne zakupy, zrzutka na prezent albo wyjście na pizzę ze znajomymi? Podziel rachunek w VeloBank!
Zaloguj się do aplikacji mobilnej, a następnie przejdź do usługi „Podział rachunku”. Znajdziesz ją w ustawieniach BLIK
Wpisz kwotę wydatków którą chcesz podzielić. Wybierz z książki znajomych lub wpisz ich numery telefonu ręcznie. Pamiętaj, że do podziału rachunku możesz dodać także siebie!
W razie potrzeby zmodyfikuj ręcznie kwoty przy poszczególnych osobach. Nie zapomnij o dodaniu informacji czego dotyczy podział rachunku! Wyślij prośby o zwrot środków i czekaj na przelewy od znajomych.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik
Kontakt telefoniczny
Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.