W aplikacji VeloBank w dowolnym momencie można zweryfikować stan konta, sprawdzić historię transakcji i wygodnie wykonać dowolny przelew.
Skuteczna kontrola wydatków poprzez blokowanie odpowiedniej kwoty na realizację planowanej płatności.
Wygodne i intuicyjne zarządzanie zleceniami stałymi, w dowolnym miejscu i czasie.
Szybkie i bezpieczne logowanie do aplikacji. Wystarczy telefon wyposażony w skaner odcisków palców.
Możliwość wykonania pilnego przelewu do Urzędu Skarbowego czy ZUS w aplikacji mobilnej.
Szybkie i bezpieczne sprawdzenie stanu konta bez konieczności logowania do aplikacji.
Płatności telefonem w sklepie w i internecie oraz wypłaty z bankomatów dzięki kodom BLIK.
Samodzielna zmiana wyglądu aplikacji, by mieć najważniejsze funkcje zawsze pod ręką. Wystarczy wybrać „Zarządzaj skrótami” na dole ekranu.
Podaj login i hasło z Twojej bankowości internetowej aby zarejestrować się po raz pierwszy w aplikacji.
Wybierz tradycyjną wersję hasła mobilnego składającą się min. z 4 znaków lub symbol graficzny tzw. „wężyk”. Od teraz właśnie w ten sposób zalogujesz się do aplikacji. Jeśli Twój telefon posiada czytnik linii papilarnych lub rozpoznawania twarzy, możesz wybrać również opcję logowania odciskiem palca lub twarzą.
Zapraszamy do sprawdzenia, jak działa nasza aplikacja dzięki wersji demonstracyjnej.
Należy to zrobić w sekcji Ustawienia w Menu aplikacji lub podczas pierwszego przelewu.
Początkowe limity to 1 000 zł jednorazowo i 5 000 zł dziennie, ale można dostosować je do swoich potrzeb. Możemy to zrobić po zalogowaniu do Bankowości Internetowej, klikając w Ustawienia, następnie w Bankowość Mobilna.
Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów
Logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z dwóch rodzajów hasła: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków lub tzw. „wężykiem” czyli znakiem graficznym.
Transakcje wykonywane przez aplikację wymagają potwierdzenia kodem PIN tak jak transakcje wykonywane kartą płatniczą.
Operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
Dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować z poziomu Bankowości Internetowej.
W Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 3 minutach braku aktywności.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik
Kontakt telefoniczny
Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.