Bezpieczeństwo
Aby Bankowość Telefoniczna była bezpieczna dla naszych Klientów dostęp do uzyskania informacji i zlecenia większości dyspozycji jest uzależniony od poprawnej weryfikacji dokonanej przez konsultanta lub weryfikacji w serwisie automatycznym.
Potwierdzenie tożsamości w serwisie automatycznym polega na poprawnym wpisaniu przez Klienta na klawiaturze telefonu loginu oraz losowo wybranych przez system cyfr z hasła do Bankowości Telefonicznej.
- Login to unikalny ciąg znaków nadany Użytkownikowi przez Bank, z którym jednoznacznie związane są dane osobowe i adresowe, służący do identyfikacji m.in. w Bankowości Telefonicznej.
- Hasło to ciąg znaków służący do identyfikacji Klienta w Bankowości Telefonicznej. Pierwsze hasło startowe do kontaktu telefonicznego Klient otrzymuje od Banku w SMS-ie i ma możliwość jego zmiany na własne. Ze względów bezpieczeństwa hasło jest znane wyłącznie Klientowi – podczas identyfikacji w automatycznym serwisie Klient wprowadza na klawiaturze telefonu cztery losowo wybrane cyfry z ośmiu – nie ujawnia go nawet pracownikowi Banku.